صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 10043

بازگشایی شستا هم مانع سبزپوشی شاخص کل نشد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.8 درصدی در آستانه کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 1.24 درصدی را تجربه کرد. مهمترین اتفاق امروز بورس بازگشایی شستا بود که

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 1.8 درصدی در آستانه کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 1.24 درصدی را تجربه کرد. مهمترین اتفاق امروز بورس بازگشایی شستا بود که موجب شد ترس بازار از سقوط شدید شاخص کل بریزد. شستا در حالی با 19 درصد افت بازگشایی شد که در پایان با صف خرید چندصد میلیونی به کار خود خاتمه داد.

در معاملات امروز بورس اگر چه شستا تاثیر منفی 13 هزار و 500 واحدی بر شاخص کل داشت اما سبزپوشی اکثر نمادهای شاخص‌ساز دیگر نظیر فارس، فملی و فولاد موجب شد تا در نهایت شاخص کل بیش از 23 هزار واحد مثبت باشد. در پایان معاملات امروز بیش از 10 میلیارد سهم با ارزشی بالغ بر 11.6 میلیارد تومان دادوستد شد که 40 درصد بیشتر از روز گذشته بود.

در میان نمادهای فرابورسی نیز صبا، هرمز و ذوب تاثیرگذارترین نمادهای این بازار بودند و این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز امروز با رشدی 70 درصدی به 7 هزار و 800 میلیارد تومان رسید.

در میان گروه‌های صنعت نیز گروه خودرویی با حدود 2 هزار میلیارد تومان، پرمعامله‌ترین گروه بازار بود و پس از آن گروه چند رشته‌ای و مواد شیمایی جایگاه‌های بعدی را از آن خود کردند. همچنین نمادهای شستا، دارا یکم و خودرو نیز بیشترین ارزش معاملات امروز بورس را به خود اختصاص دادند

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
شرایط خرید خودرو در بورس
همتی: نرخ سود بین بانکی حداکثر ۲۰ درصد تعیین می‌شود

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان