صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 82306

امکانات شهرداری در حوزه سلامتی و ورزش در اختیار دانش آموزان است

امکانات شهرداری در حوزه سلامتی و ورزش در اختیار دانش آموزان است
شهردار تبریز در حاشیه بازدید از چند مدرسه گفت: تلاش داریم در حوزه سلامتی و ورزش امکانات شهرداری را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از چند مدرسه سطح حوزه منطقه ۲ تبریز که همزمان با دومین قرارخدمت از دور چهارم قرارهای خدمت شهرداری تبریز انجام یافت، اظهار کرد: عمده هدف از بازدید مدارس دولتی در دور جدید قرارهای خدمت، احصا مسائل و مشکلات به خصوص در حوزه سلامت و ورزش است.

هوشیار از برنامه ریزی شهرداری در راستای ارتقای ظرفیت‌های مدارس دولتی سطح شهر خبر داد و افزود: بسیاری از مشکلات شهر با همگرایی و هم‌افزایی مشترک ارگان‌ها قابل حل است.

وی ادامه داد: بر همین اساس شهرداری با همتی مضاعف جهت ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای دانش‌آموزان اهتمام دارد چرا که این قشر آینده شهر را رقم می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی  مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز در این بازدید اظهار کرد: شورا و شهرداری اشرافیت کاملی به مشکلات آموزش و پرورش شهر دارند.   مدارس از نظر استحکام در برخی مناطق فرسوده بوده و در زلزله های اخیر آسیب دیده‌اند و نیاز به بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه برخی مدارس نیاز به آسفالت و بهسازی عمرانی دارند، تصریح کرد: از شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز استدعا داریم در حل مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت استان کمک حال باشند.

همچنین شهرداران مدارس نیز در این بازدید به طرح مشکلات مدارس همچون آسفالت، رنگ‌آمیزی دیوارها، تعمیر سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و دیگر مشکلات موجود در مدارس پرداختند.

یکی از برنامه های دور چهار قرار خدمت های شهرداری تبریز بازدید از مدارس دولتی در جهت حل مشکلات جزئی این مدارس است که شهردار تبریز به همراه معاونان ستادی و علی نوای باغبان نائب رئیس و حکیمه غفوری و حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر دو عضو شورای اسلامی شهر این هفته از مدرسه دخترانه ثارالله و  دبستان پسرانه شهید منتظری بازدید به عمل آورد.

منبع: شهریار

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان