شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 9193

رشد 1.5 درصدی شاخص کل در نیم ساعت/ کلیت بازار سبز شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، به نظر می‌رسد روند بازار امروز ادامه روند بازار فردا است و نمادهای کوچک و بزرگ به صورت یکدست در حال پیشروی به سقف روزانه خود هستند. اما پیش‌بینی می‌شود نمادهای کوچک بیشتر از نمادهای بنیادین رشد داشته باشند و تا انتخابات امریکا بازار روندی نوسانی داشته باشد. بازار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، به نظر می‌رسد روند بازار امروز ادامه روند بازار فردا است و نمادهای کوچک و بزرگ به صورت یکدست در حال پیشروی به سقف روزانه خود هستند. اما پیش‌بینی می‌شود نمادهای کوچک بیشتر از نمادهای بنیادین رشد داشته باشند و تا انتخابات امریکا بازار روندی نوسانی داشته باشد.

بازار سهام امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فولاد، فارس، فملی، شبندر، وبملت، خودرو و وتجارت آغاز به کار کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، شاخص هم‌وزن نیز تا به اینجای معاملات رشد خوبی داشته و این نشان دهنده رشد یک‌دست بازار امروز است. همچنین گروه‌های بانکی، فلزی، خودرویی رشد خوبی دارند و تقاضا در این نمادهای در حال افزایش است.

در حالی که روزهای ابتدایی بازار این هفته با فشار عرضه همراه بود اما بازار سهام دیروز و امروز با افزایش تقاضا و بالا رفتن ارزش معاملات روند خوبی را طی کرد و احتمالا امروز نیز روند بازار مثبت است.

نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند، اما احتمال می‌رود بازار امروز با موجی از عرضه همراه شود که به نظر می‌رسد تقاضا بر ایم عرضه غلبه خواهد کرد اما باید ادامه روند بازار را مد نظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید؛
۴ عامل تاثیرگذار در اصلاح اخیر شاخص بورس
زمان رفع مشکل سامانه معاملات فرابورس مشخص نیست
اولین تحرکات آخرین روز هفته/ تقاضا در بازار در حال افزایش است

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان