شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 8851

‌نامه نمایندگان تبریز به دولت برای توقف خصوصی‌سازی ماشین‌سازی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، نمایندگان شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری خواستار توقف خصوصی سازی و لزوم واگذاری کل سهام کارخانه ماشین سازی تبریز به شستا شدند. در بخشی از این نامه آمده است: پیرو مذاکرات حضوری و نظر به بلا تکلیفی کارخانه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، نمایندگان شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به امیری معاون امور مجلس ریاست جمهوری خواستار توقف خصوصی سازی و لزوم واگذاری کل سهام کارخانه ماشین سازی تبریز به شستا شدند.

در بخشی از این نامه آمده است: پیرو مذاکرات حضوری و نظر به بلا تکلیفی کارخانه مهم و مادر ماشین‌سازی تبریز، به ویژه پس از عودت به سازمان ایدرو و اختلافات حقوقی موجود، خواهشمند است هماهنگی لازم با وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی( سازمان خصوصی سازی) به عمل آید، تا برابر ماده 12 قانون برنامه ششم، در چهارچوب بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، کارخانه ماشین سازی به شستا واگذار شود، کارخانه مذکور دارای توجیه اقتصادی بوده و واگذاری یاد شده به نفع شستا می‌باشد.

گفتنی است در تاریخ 11 دی ماه 1397، قربانعلی فرخ‌زاد، مالک ماشین‌سازی تبریز به اتهام اخلال ارزی محاکمه شد. او متهم است که از طریق واردات ورق استیل و اقلام دیگر به مبلغ ۴۴۶ میلیون و ۳۳۲ هزار دلار ارز دولتی دریافت کرده و با همکاری سایر متهمین ضمن ارتکاب جعل در بازار آزاد به فروش رسانده است. پیش از این نیز حواشی واگذاری ارزان ماشین‌سازی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان