صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 96396

گزارش 6 ماهه غافلگیرکننده تپسی برای سهامداران

گزارش 6 ماهه غافلگیرکننده تپسی برای سهامداران
گزارش 6 ماهه شرکت تپسی در سامانه کدال بارگزاری شد. این گزارش غافلگیرکننده با رشد درآمدها در اکثر بخش ها همراه بوده است.

به گزارش شهر بورس، اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۶ ماهه منتهی به 1402/06/31 توسط تپسی در سامانه کدال منتشر شد.

بر این اساس، درآمدهای عملیاتی تپسی در 6 ماهه نخست امسال، 471 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبلی رشد 83 درصدی را نشان می‌دهد.

سود ناخالص شرکت نیز نسبت به دوره مشابه قبلی جهش 207 درصدی داشته که مقدار قابل توجهی است. تپسی در 6 ماهه نخست 1402، 129 میلیارد تومان سود ناخالص به دست آورده؛ این در حالی است که سود ناخالص تپسی در 6 ماهه منتهی به 1401/06/31، 42 میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: درآمد یک ماهه تپسی؛ 85 میلیارد


سود عملیاتی که یکی از مهم ترین بخش ها در صورت های مالی شرکت ها به حساب می آید نیز گزارش 6 ماهه تپسی را به یک گزارش قابل توجه تبدیل کرده است. بر این اساس، سود عملیاتی تپسی در 6 ماهه نخست سال جاری، 103 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبلی 244 درصد رشد داشته است!

البته هزینه های مالی تپسی در سال جاری نسبت به دوره قبل نیز 144 درصد افزایش یافته، اما نکته مثبت این است که شرکت عملیات متوقف شده ندارد.

در این گزارش سود خالص شرکت نیز 73 میلیارد تومان درج شده است. سود خالص تپسی در دوره مشابه قبلی، تنها 20 میلیارد تومان بود؛ یعنی رشد 257 درصدی!

علاوه بر درآمدهای شرکت، تپسی در شناسایی سود برای هر سهم نیز سهامدارانش را غافلگیر کرده است. بر همین اساس، تپسی به ازای هر سهم 30 تومان سود ساخته که این مقدار در دوره مشابه قبلی 17 تومان بود. در این مورد نیز 71 درصد رشد در سود هر سهم اتفاق جالب توجهی به حساب می‎آید.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان