صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 90355

چگونه از تاپ چنج تتر بخریم؟

چگونه از تاپ چنج تتر بخریم؟
تاچ چنج (Top Change) یکی از صرافی هایی است که بخشی از کار آن مربوط به نقل و انتقالات ارزی می باشد این صرافی توسط یک فرد روسی بنیانگذاری شد.

به گزارش شهر بورس، تاچ چنج (Top Change) یکی از صرافی هایی است که بخشی از کار آن مربوط به نقل و انتقالات ارزی می باشد. این صرافی توسط یک فرد روسی بنیانگذاری شد و اولین دفتر نمایندگی آن در قبرس بود. اما حالا چندین نمایندگی در سراسر دنیا دارد. این صرافی سابقه ای طولانی در حدود 10  سال در ارائه خدمات دارد و پشتیبانی تاپ چنج خرید و فروش و مبادله های ارزهای دیجیتال را به راحتی امکان پذیر می کند.

نکته قابل توجه اینکه تاپ چنج از ریال ایران نیز پشتیبانی می کند و این برای کاربران ایرانی بسیار خوب است. کمک گرفتن از صرافی ها در ایران به دلیل عدم سهولت در جا به جایی پول و سرمایه در بروکرهای فارکس می باشد. اما سوالی که ما در اینجا می خواهیم به آن بپردازیم این است که چگونه از تاپ چنج تتر بخریم.

آیا خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز در صرافی تاپ چنج انجام می شود؟

بله، این صرافی پلتفرم هایی را برای اینکار در اختیار مشتریان قرار میدهد. ارزهای دیجیتالی مانند تتر با پیچیدگی های خاصی قابل خرید و فروش در این پلتفرم می باشند که در ادامه به آنه خواهیم پرداخت.  اما پیش از آن باید بدانید که تتر به چه معناست.

تتر چیست؟

تتر (Tether) یک نوع ارز دیجیتال است و به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود. این ارز دیجیتال که بر اساس بلاک چین است در مقایسه با ارزهای دیگر پایداری قیمتی بیشتری دارند. هدف اصلی تتر ارائه یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت (معمولاً معادل یک واحد ارز ملی، مثل دلار آمریکا) است. بدین ترتیب، تتر تلاش می کند تا از نوسانات شدید قیمتی که اغلب در ارزهای دیجیتال دیگر مشاهده می شود جلوگیری کند.

تتر معمولاً برای انجام تراکنش ها در صنعت ارزهای دیجیتال، به خصوص در صرافی های کریپتوکارنسی استفاده می شود. از طریق خرید و فروش تتر، کاربران میتوانند ارزهای دیجیتال دیگر را خریداری یا بفروشند. مهمترین ویژگی تتر این است که باید در هر زمان پشتوانه ارز واقعی (معمولاً دلار آمریکا) داشته باشد.

آیا می توان از طریق تاپ چنج، تتر خرید؟

خرید تتر از تاپ چنج به طور مستقیم امکان پذیر نمی باشد. اما باید بدانید که جهت تبدیل تتر به ریال با تاپ چنج، باید یک درصد کارمزد بپردازید. اما برای انتقال تتر به بروکرهای فارکس می توان از صرافی تاپ چنج استفاده کرد. پیش از هر اقدامی بررسی کنید که خرید ارزهای دیجیتال از برخی صرافی ها از دسترس خارج نشده باشند.

حال چگونه  باید از تاپ چنج تتر خریداری کنیم؟

همانطور که اشاره شد، در حال حاضر امکان خرید تتر از طریق صرافی تاچ چنج وجود ندارد. این کار را می توانید از طریق سایت گرین چنج انجام دهید. در صورتی که در تاپ چنج ثبت نام کرده باشید، به راحتی می توانید از گرین چنج نیز استفاده نمایید.

صرافی گرین چنج

صرافی های تاپ چنج و گرین چنج هر دو به بروکری به نام آلپاری تعلق دارند. صرافی گرین چنج فقط برای خرید ارزهای دیجیتال با دلار مورد استفاده است. بنابراین، تاپ چنج را به شکل یک واسطه برای تبدیل دلار به ریال استفاده کنید.

در واقع برای خرید رمز ارز، شما از طریق تاپ چنج، ریال را برای خرید دلار می فرستید، زمانی که تبدیل شد، از طریق گرین چنج، خرید رمز ارز خود را انجام می دهید.  برای فروش رمز ارز باید رمز ارز را در گرین چنج ارسال کنید و سپس از طریق تاپ چنج، دلار را به ریال تبدیل کرده و سپس برداشت نمایید.

خرید تتر از تاپ چنج با سایت گرین چنج

  • در مرحله اول حتما باید در تاپ چنج ثبت نام کنید و پس از احراز هویت به راحتی می توانید وارد حساب کاربری خود در گرین چنج شوید.
  • پس از ورود به پنل کاربری بر روی گزینه شارژ یا Deposit کلیک می کنید و گزینه E-Money را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که باز می شود، می توانید گزینه تتر را انتخاب کرده و مقداری که مدنظر دارید را وارد کنید.
  • دو راه وجود دارد یا می خواهید مقدار تتر مورد نظر را در گرین چنج دریافت کنید و یا قصد دارید تتر مورد نظر را از کیف پول دلاری کم کنید و معادل آن را در گرین چنج بگیرید، بنابراین دو کادر برای آنها وجود دارد که مشخص می کنید به چه نحو باشد.
  • در آخر آیتم Calculate را می زنید.
  • پس از آن کار شما با گرین چنج تمام است و باید به صفحه پرداخت در تاپ چنج منتقل شوید. پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز تاپ چنج، وارد حساب کاربری خود خواهید شد. در این مرحله لازم است که کیف پولی که می خواهید از آن برای واریز استفاده کنید را انتخاب کنید.
  • در این مرحله با فشردن گزینه Pay کار تمام است و شما قادر به مشاهده فاکتور نهایی خواهید بود.

آموزش انتقال تتر از گرین چنج به تاپ چنج

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، شما می توانید پس از دریافت تتر از گرین چنج به صورت دلاری، آن را از طریق تاپ چنج به ریال تبدیل کنید.

در نهایت باید بدانید که خرید تتر از طریق تاپ چنج به صورت مستقیم انجام نمی پذیرد و در این میان از یک صرافی واسطه به نام گرین چنج استفاده می شود. چنانچه می خواهید تتر خریداری کنید و آن را به بروکرهای فارکس انتقال دهید می بایست از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کنید که شرح خرید تتر از طریق تاپ چنج را در این مقاله به شما عزیزان ارائه کردیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان