صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر : 97996

پیش بینی قیمت سکه و طلا 13 آبان 1402

پیش بینی قیمت سکه و طلا 13 آبان 1402
قیمت طلا و سکه در هفته دوم آبان با بازدهی مثبت بسته شد. اما کارشناسان قیمت سکه و طلا 13 آبان 1402 را چگونه پیش بینی می کنند؟

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته جاری با افزایش قیمت دلار صعودی شد. بازار ارز در انتظار سخنرانی سید حسن نصراله در روز جاری است. این موضوع باعث شد روز گذشته قیمت دلار رشد ۵۰۰ تومانی داشته باشد و به کانال ۵۲ هزار تومانی ورود کند. متعاقب آن بازار طلا نیز در روند صعودی قرار گرفت. روز گذشته تمام قطعات سکه افزایش قیمت داشتند و سکه بهار به کانال ۲۶ میلیونی ورود کرد.

تا پیش از این تحلیلگران اقتصادی منطقه ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی را به عنوان محدوده مقاومتی سکه در نظر داشتند. روز گذشته این محدوده از دست رفت. آنها محدوده ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را منطقه مقاومتی فعلی سکه می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی در خصوص رفتار انس جهانی طلا می‌گویند روند قیمت انس صعودی است. آنها حمایت ۱۹۷۶ دلاری را برای طلای جهانی در نظر می‌گیرند و معتقدند انس در منطقه استراحت قرار دارد.

کارشناسان اقتصادی دلیل افزایش قیمت در بازارهای مالی را رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی در پی گسترش تنش‌های موجود در منطقه عنوان می‌کنند. به اعتقاد آنها هر چند بازارها نسبت به جنگ تمام عیار اخیر سرد شده‌اند اما همچنان احتمال شدت‌ گرفتن تنش در منطقه خاورمیانه بالاست.


قیمت سکه و طلا امروز 12 آبان 140


سکه امامی در آستانه ۳۰ میلیونی شدن

روز پنجشنبه ۱۲ آبان قیمت سکه امامی با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۹ میلیون و ۹۰۱  هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار نیز رشد ۲۸۵ هزار تومانی داشت و با این مقدار رضد به کانال ۲۶ میلیونی راه یافت. این قطعه دیروز با قیمت ۲۶ میلیون و ۸۶ هزار تومان معامله شد.

دیروز نیم‌ سکه با ۵۰ هزار تومانی افزایش با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز رشد ۳۶ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۱۰ میلیون و ۵۸۶ هزار تومان ایستاد. سکه‌گرمی با افزایش ۵۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

حرکت معکوس حباب و قیمت سکه  

روز گذشته قیمت طلا نیز افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۷۵ هزار تومان رشد با رقم ۱۰ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۱۸ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۵۱۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۸۳ هزار تومان معامله شد.

در دوازدهمین روز آبان حباب قطعات سکه برخلاف قیمت، کاهش داشت. تنها حباب سکه‌ گرمی افزایش‌هشت هزار تومانی داشت. دیروز حباب سکه امامی ۵۷ هزار تومان، سکه بهار ۳۹ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۲۴ هزار تومان و ربع سکه ۵۲ هزار تومان کاهش داشتند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان