شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 121013

پیام نوروزی ​مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت آغاز سال جدید

پیام نوروزی ​مدیرعامل بانک صادرات به مناسبت آغاز سال جدید
مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، پیوند ماه مبارک رمضان و فرخنده ایام نوروز را مایه بهجت و بهروزی دانست.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403، پیوند ماه مبارک رمضان و فرخنده ایام نوروز را مایه بهجت و بهروزی در فصل زایش و رویش دوباره طبیعت و جان‌ها برشمرد و بر تداوم خدمت‌رسانی و پشتیبانی بانک صادرات ایران از اقتصاد و مردم کشور تاکید کرد.

در پیام نوروزی محسن سیفی به مناسبت سال 1403 که مزین به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» شده، آمده است:

«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن ‌الحال»

عطر نوروز و بهارانه سال 1403 نیز به یمن همزمانی با ماه مبارک رمضان، حال و هوای مؤمنانه‌تری دارد و به برکت این نعمت، روح و جان مردم شریف و همیشه سربلند ایران از عشق به الطاف الهی، انوار نورانی قرآن‌کریم و سایه ائمه‌اطهار سلام‌الله علیهم اجمعین و خوان گسترده نعمات خدادادی این سرزمین مملو است و هر نفسی که بر این نعمت فرو می‌رود ممد حیات است و مفرح جان.

به این بهانه فرارسیدن همزمان ایام نوروز باستانی و تقارن با ماه مبارک رمضان را به تمامی مردم ایران، کارکنان و پیشکسوتان بانک صادرات ایران، مشتریان و ذی‌نفعان تبریک عرض می‌کنم و برای همگان در سال جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.


بیشتر بخوانید:سال 1403، تداوم پیشرفت و تجلی اقدامات امیدآفرین به نفع ایران


بانک صادرات ایران در گذر از هفتاد و دومین سال فعالیت و خدمت خود به مردم ایران، درختی تنومند و پربار است و با اتکا به تجربه و تلاش کارکنان ساعی و کارآزموده خود، کمر همت برای پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و تولید و اشتغال در سال جدید بسته است.
کارنامه بانک صادرات ایران در تامین مالی صنایع و زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی کشور و همچنین توجه ویژه به مسئولیت اجتماعی، کارنامه درخشانی از همت، غیرت، همدلی و همگامی با مردم و فعالان اقتصادی است و این مأموریت همواره با تکریم مشتریان و مخاطبان بانک توأم بوده است.

بانک صادرات ایران در سال پیش رو با عملیاتی کردن مراحل بعدی افزایش سرمایه و افزایش سهم از بازار، به دنبال کسب جایگاه بهتر در دایره خدمت و بالندگی است تا به مدد حمایت و همکاری و تعامل دوجانبه با صنایع و صاحبان کسب و کار، افقی نو در کمک به پیشرفت و آبادانی کشور ترسیم کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان