صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 126469

قیمت شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط

قیمت شیبا اینو و دوج کوین در حال سقوط
قیمت دوج کوین و شیبا اینو در چند روز گذشته روندی متفاوت داشته‌اند اما تحلیلگران با توجه به پیشرفت‌های بنیادی، نسبت به آینده این میم کوین‌ها خوشبین هستند.

به گزارش شهر بورس، قیمت بیت کوین در محدوده ۶۳ هزار دلار با فشار نزولی مواجه است و این بر روند حرکتی میم کوین‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

از طرف دیگر، شیبا اینو نیز آپدیت مهمی را برای شیباریوم در نظر گرفته است که قرار است در تاریخ ۲ مه راه‌اندازی شود. این آپدیت با بهبود سرعت پردازش بلاک و کارمزد تراکنش‌ها به کاربرپسندتر شدن و ارزان‌تر شدن این پلتفرم کمک می‌کند.

علاوه بر این، شرکت Symbolic Capital Partners با اختصاص دادن ۲ درصد از سبد دارایی خود به ارزش ۱.۷ میلیون دلار، به جمع حامیان شیبا اینو پیوسته است.

در حال حاضر، قیمت دوج کوین با ۳.۵۴ کاهش در ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۰.۱۴۵۸ دلار معامله می‌شود. خریداران در تلاش هستند تا بر مقاومت تعریف‌شده توسط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (EMA-۲۰۰) و خط روند نزولی غلبه کنند.

قیمت شیبا نیز با ۳.۳۸ درصد کاهش در زمان مشابه تقریباً ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار است. با وجود تلاش‌های خریداران برای عبور از خط مقاومت نزولی، فروشندگان همچنان قوی هستند.

در صورت عبور از این سطح، قیمت شیبا می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار برسد و حتی مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار را نیز به چالش بکشد. اما شکست در ۰.۰۰۰۰۲۴ دلار می‌تواند روند نزولی را تشدید کند و قیمت را تا ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار پایین بیاورد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 12 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان