شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر : 53839

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد
مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان از ۲۵ خرداد واریز می شود.

به گزارش شهر بورس، رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان از خرداد ماه امسال افزود:از 25 خرداد ماه مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان به حسابشان واریز خواهد شد.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، علی دهقان‌کیا با اشاره به آغاز پرداخت حقوق بازنشستگان مربوط به خردادماه، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان بر مبنای حروف الفبا آغاز شده شده است و این روند تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد، تصریح کرد: همانطور که وزیر رفاه و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است حقوق بازنشستگان از خرداد ماه افزایش پیدا خواهد کرد و بر همین اساس از ۲۵ ما به التفاوت افزیاش حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان واریز می‌شود و در ماه‌های تیر و مرداد نیز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت ماه واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه فجام چقدر است + زمان برگزاری مجمع


رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر افزایش ۵۷ درصدی افزایش پیدا خواهد کرد و این در حالی است که پیش از این قرار بود حقوق بازنشستگان سایر سطوح نیز بر اساس مصوبه شورای عالی کار ۳۸ درصد افزایش پیدا کند که متاسفانه این رقم به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است و مورد نقد و انتقاد بازنشستگان قرار دارد.

دهقان‌کیا افزود: ما همچنان تاکید بر اجرای مصوبه شورای عالی کار جهت افزایش حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیر و سایر سطوح هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار و افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح، قرار است فردا جلسه‌ای با حضور روسای ۳۱ کانون بازنشستگی برگزار و در خصوص عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار به افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح تصمیم‌گیری شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: همچنین قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را با کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار کنیم چرا که ما همچنان نسبت به عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار منتقد هستیم.

بیشتر بخوانید: بورس هفته با چراغ سبز به پایان رسید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × دو =

حسین لطیفی چهارشنبه , 25 خرداد 1401 - 22:31

با سلام براساس قانون کار ومواد۹۶ و۱۱۱ وعرف چهار دهه گذشته حقوق ومزایای جانبی کارگران بازنشستگان براساس نرخ تورم وبراساس تصویب شورایعالی کار صورت میگیرد که!!!!متاسفانه وزیر مستعفی کاروامراجتماعی ورییس تامین اجتماعی ،،،هی مصاحبه وهی تشریع کروند که حداقل بگیرانرا عینا مصوبه شورایعالی کار اقدام وبا فرمول من دراوردی زیر ده میلیونیها وحداکثر واریزی های قبل نتوانند از قانون کار ومصوبه شورایعالی استفاده کنند!!!؟ چرا خلاف جهت قانون؟؟ حالا هم بعد از حدود سه ماه از زمان افزایشها هنوز تکلیف حقوق ۱۴۰۱ مشخص نشده!!!!چرا این دو نفر اصرار دارند که خلاف جریان و روند همه ساله افزایشها اعمال شود!!؟ واقعا شده مثل حذف ارز ۴۲۰۰ هزاری وازاد شدن قیمتها وباز حذف یکسری از بازنشسته وافراد عادی که این ازاد سازی شاملشون نمیشود ویا اگه شده فقط در حد اوردن در کادتهای یارانه وعدم استفاده وازاد شدنش!!!؟ مثل اینکه انها در این مملکت وتهیه ارزاق عمومیشون نباید سهمی داشته باشند،،،این هم دست پخت وزارت کار ورفاه میباشد. عجبا

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان