شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 12095

وزیر صنعت با ۱۸۰ درجه چرخش منکر شد

به گزارش شهر بورس، علیرضا رزم حسینی که طی روزهای گذشته با مواضع غیرمنطقی و غیرکارشناسی ، حسابی خبرساز و با انتقاد رئیس جمهور و دیگر مسئولان و … مواجه شده بود در مراسم روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی حاضر شد تا بعد از چند روز غیبت و سکوت ، ظاهر شود. وی در

به گزارش شهر بورس، علیرضا رزم حسینی که طی روزهای گذشته با مواضع غیرمنطقی و غیرکارشناسی ، حسابی خبرساز و با انتقاد رئیس جمهور و دیگر مسئولان و … مواجه شده بود در مراسم روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی حاضر شد تا بعد از چند روز غیبت و سکوت ، ظاهر شود.

وی در این مراسم با چرخش 180 درجه ایی و عقب نشینی از قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا و بدون معذرت خواهی از فعالان بازار سرمایه گفت: : این مراسم بهانه‌ای شد تا صادرکنندگان اعلام مشکلات و دولت رسیدگی کند اما به دلیل فرصت خدمت در وزارت صنعت ، امکان تبدیل وزارتخانه پیر و با ساختار بی انگیزه به سازمان نوپا، کوچک و کم کارمند نیست ولی سعی شده با همکاری و تعامل رئیس بانک مرکزی اقداماتی مختصر در مورد رفع تعهد ارزی و رفع اتهام از پرونده‌های صادرکنندگان شریف و متعهد انجام شود.

وی ادامه داد: نیازمند مشورت با بخش خصوصی بوده و در تمام حوزه ها این کار انجام می‌ شود . بر همین از صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه جلوگیری شده و سعی می‌ شود سیاست‌های صادراتی با ثبات تر باشد. شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع در دستور کار وزارت صنعت بوده و بنگاه خبرپراکنی هم نبوده و منعی برای انجام صادرات کالاها نیست.

رزم حسینی افزود: در خصوص محصولات فولاد هم به هیچ وجه موافق قیمت‌گذاری دستوری نیستم و نبوده‌ام و شیوه نامه مربوط به این صنعت از قبل توسط سرپرست وزارت صنعت به ستاد اقتصادی دولت ارایه شده بود. این درحالی است که قیمت پایه  اساسا در همه بورس های دنیا تعیین  می‌شود . لذا قیمت دستوری در کار نیست و مدافع سهامداران خرد هستیم .

منبع: بورس‌پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان