صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱:۴۲
کد خبر : 98117

واگذاری زمین رایگان به تهرانی ها

واگذاری زمین رایگان به تهرانی ها
مدیرکل راه و شهرسازی تهران درباره واگذاری زمین رایگان به تهرانی ها گفت: مشمولان تا پایان سال برای دریافت زمین رایگان فرصت دارند.

به گزارش شهر بورس، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از واگذاری زمین رایگان به خانوارهای تهرانی دارای ۴ فرزند تا پایان سال خبر داد.

جزئیات واگذاری زمین رایگان به تهرانی ها

حسین جنتی اظهار کرد: خانوارهای تهرانی دارای 4 فرزند و بیشتر زیر 20 سال در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت زمین رایگان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی Saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وزارت راه و شهرسازی بر اساس بند ح تبصره 11 قانون بودجه سال 1402 به‌منظور حمایت از خانواده و تحقق اهداف جوانی جمعیت یک قطعه زمین رایگان در قالی شرایط مندرج در قانون مذکور را به خانوارهای دارای 4 فرزند و بیشتر اختصاص می‌دهد.


بیشتر بخوانید:بانک سپه بیش از 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد


تاکنون فرآیندهای مربوط به 2500 خانواده تهرانی در طرح پویش رحمت وزارت راه و شهرسازی انجام و به این تعداد خانواده زمین رایگان تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: واگذاری زمین در استان تهران با در نظر گرفتن ضوابط و صراحت ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالمناصفه بین پدر و مادر صورت می‌گیرد.

جنتی یادآور شد: خانوارهای تهرانی دارای 4 فرزند و بیشتر مشمول قانون تا پایان سال 1402 برای دریافت زمین رایگان فرصت دارند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 13 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان