شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 10084

هفته سبزپوش بورس به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی 3.7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.8 درصد رشد کرد. رشد امروز بورس باعث شد تا پس از مدتها شاخص کل در تمامی روزهای یک هفته روند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی 3.7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.8 درصد رشد کرد. رشد امروز بورس باعث شد تا پس از مدتها شاخص کل در تمامی روزهای یک هفته روند صعودی داشته باشد.

در معاملات امروز ارزش کل معاملات بورس بیش از 9 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته 21 درصد کاهش داشت. همچنین سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز که سه نماد ذوب، صبا و هرمز تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بودند، ارزش معاملات با بیش از 100 درصد نسبت به روز گذشته به 16 هزار میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز بورس گروه خودرویی باز هم بیشترین ارزش معاملات را به نام خود اختصاص داد و گروه کانه‌های فلزی نیز با کمک معاملات سنگین کاما یکی از برترین گروه‌های صنعت بود.

بازار سهم در حالی امروز را به پایان رساند که پس از مدت‌ها هفته‌ای سراسر صعود را پشت سر گذاشت. فعالان بازار امیدوارند با تداوم روند این هفته، در هفته آینده نیز شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد.

منبع: تجارت‌نیوز

 

بیشتر بخوانید:
شرایط بازار سرمایه بهتر می‌شود
مشکلات بورس با برخورد قضایی حل نمی‌شود / تعارض منافع مشکل بازار سرمایه است
قانون جدید استفاده از چک از اواخر آذر اجرا می شود / حذف ظهرنویسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان