شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 94096

نصب روز شمار اتمام عملیات اجرائی ایستگاه‌های اول و دوم خط 2 متروی تبریز

نصب روز شمار اتمام عملیات اجرائی ایستگاه‌های اول و دوم خط 2 متروی تبریز
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از نصب روزشمار اتمام عملیات در ایستگاه‌های ۱ و ۲ خط دو متروی تبریز خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، یعقوب وحید کیا با اشاره به اینکه نصب روز شمار در اتمام عملیات عمرانی مترو تبریز برای نخستین‌بار در خط دو متروی تبریز انجام می‌شود اظهار کرد: با توجه به نصب روز شمار در ایستگاه‌های اول(واقع در میدان قراملک) و ایستگاه دوم (واقع در اول شهرک امام) خط متروی تبریز،  ۵۷۲روز در ایستگاه اول و در ایستگاه دوم نیز ۵۹۲ روز تا پایان عملیات اجرایی این دو ایستگاه فرصت داریم تا شهروندان عزیز از خدمات حمل و نقل ریلی در این منطقه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تاکید ویژه شهرداری تبریز مبنی بر اطلاع رسانی صریح و شفاف از عملیات عمرانی در پروژه بزرگ متروی تبریز گفت: شهروندان همه روزه از آخرین اقدامات صورت گرفته مطلع شده و در جریان فعالیت‌های سازمان قرار می گیرند.


خط یک مترو تبریز تکمیل می شود


وحید کیا خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز بر خود وظیفه می‌داند تا طبق زمان‌بندی‌های مشخص پاسخ‌گوی عملکرد خود در بخش‌های مختلف باشد از این رو نصب روز شمار در سایر ایستگاه‌های پروژه خط دو متروی تبریز در هفته آینده صورت خواهد گرفت.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان