صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 92132

مشارکت ترنج در پروژه تامین مالی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران

مشارکت ترنج در پروژه تامین مالی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران
تامین مالی 6 هزار میلیارد ریالی شرکت صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران با مشارکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج انجام شد.

به گزارش شهر بورس، یکی از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های بازار‌سرمایه تامین مالی برای شرکت‌های اقتصادی است، متداول ترین روش تامین مالی انتشار اوراق صکوک است که از طریق نهادهای مالی بازار‌سرمایه انجام می‌شود که مشاور سرمایه‌گذاری ترنج  از جمله شرکت‌های خدمات دهنده در این حوزه است که در تامین مالی 6 هزار میلیارد ریالی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم خانگی مادیران نیز مشارکت دارد.

صکوک مرابحه شرکت صنایع الکترونیک مادیران به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه قطعات تلویزیون و مانیتور با نمادهای الکترومادیران۰۶۱ الی الکترومادیران۰۶۳ از طریق فرابور‌س ایران عرضه می‌گردد.

همچنین صکوک مرابحه شرکت لوازم خانگی مادیران به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال جهت تامین سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه قطعات کولرگازی، یخچال و ماشین لباسشویی با نمادهای لوازم مادیران۰۶۱ الی لوازم مادیران۰۶۳ خواهد بود.

اوراق مذکور ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد می‌باشند که اقساط آنها هر شش ماه یکبار پرداخت می‌گردد. متعهدین پذیره‌نویسی این اوراق: شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با صندوق درآمد‌ثابت افران، گروه خدمات بازارسرمایه کاریزما و گروه مالی کیان و صندوق بازارگردانی تاک دانا شرکت ترنج، صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کارون و کیان نیز بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارند.

صندوق درآمد ثابت افران است متعهد پذیره‌نویسی ۲ هزار  میلیارد ریال این اوراق است که صندوق بازارگردانی تاک نیز بازارگردانی آن را بر عهده دارد. صندوق درآمد ثابت افران و صندوق بازارگردانی تاک از صندوق‌های تحت مدیریت مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است.

تامین مالی و عرضه پذیرش یکی از خدمات مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است، این مجموعه پیش از این نیز برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان (فیلیمو) از طریق بازار‌سرمایه تامین مالی کرد. شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از طریق تماس با شماره‌های 02۱۷۹۳۲۶ اقدام کنند.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + بیست =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان