تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 59148

مس در بازارهای جهانی ۲۷ دلار گران شد

مس در بازارهای جهانی ۲۷ دلار گران شد
قیمت مس در بورس فلزات لندن طی روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۲۷ دلار افزایش یافت و به هفت هزار و ۷۱۵ دلار رسید.

به گزارش شهر بورس، قیمت مس در روز دوشنبه 25 مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه 22 مهر ماه، 0.4 درصد معادل 27 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 0.8 درصد رشد را تجربه کرد و به هفت هزار و 715 دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه 22 مهر ماه، هفت هزار و 688 دلار بود.

براساس گزارش فلزات آنلاین، قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه 25 مهر ماه، 0.4 درصد معادل 29 دلار و 50 سنت نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 0.4 درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: فعالان بازار برای اصلاحات و بهبود وضعیت اقتصاد کشور مسئولان را متقاعد کنند


روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه 25 مهر با کاهش دو هزار و 700 تنی، از 145 هزار و 650 تن به 142 هزار و 950 تن رسیده است.

مس در بازارهای جهانی ۲۷ دلار گران شد

طبق نمودار 2، روز دوشنبه 25 مهر ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی 100 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه 22 مهر ماه، با افزایش سه دلار بر تن همراه بوده است.

مس در بازارهای جهانی ۲۷ دلار گران شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان