شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 121818

ماجرای شکایت از صرافی کوکوین چیست؟

ماجرای شکایت از صرافی کوکوین چیست؟
کوکوین پس از اتهامات پول‌شویی در آمریکا و عدم ثبت‌نام دولتی یا اجرای KYC و AML، بیش از یک میلیارد دلار خروج دارایی و برداشت سرمایه‌گذاران بزرگ را تجربه کرده است.

به گزارش شهر بورس، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، صرافی ارز دیجیتال کوکوین طی 24 ساعت گذشته شاهد خروج بیش از یک میلیارد دلار از دارایی‌های خود بوده است.

شکایت دادستان ایالت متحده از کوکوین

 این اتفاق پس از آن رخ داد که دادستان‌های ایالات متحده اتهاماتی را علیه این صرافی و دو تن از بنیان‌گذاران آن، چون گان و که تانگ، به ارتکاب تخلفات مربوط به قوانین مبارزه با پول‌شویی مطرح کردند.

دادگاه عدلیه آمریکا در کیفرخواستی اعلام کرد که صرافی کوکوین با وجود ارائه خدمات به بیش از 30 میلیون مشتری و فعالیت به عنوان یک کسب‌وکار انتقال پول، هیچ‌گاه در هیچ یک از نهادهای دولتی آمریکا ثبت‌نام نکرده است. همچنین این صرافی تا سال 2023 هیچ برنامه‌ای برای احراز هویت مشتریان (KYC) یا مبارزه با پول‌شویی (AML) به اجرا نگذاشته بود.


بیشتربخوانید: راهنمای جامع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال | کدام صرافی؟


خروج رمز ارز ها از کوکوین

طبق داده‌های منتشر شده توسط شرکت تحلیل زنجیره‌ای Scopescan، کوکوین در 24 ساعت گذشته شاهد خروج بیش از 274 میلیون دلار تتر (USDT)، بیش از 155 میلیون دلار اتریوم (ETH) و 90 میلیون دلار بیت‌کوین (BTC) بوده است. در پی این خبرهای منفی، برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ نیز شروع به برداشت وجوه خود از کوکوین کرده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان