صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 104019

راهنمای جامع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال | کدام صرافی؟

راهنمای جامع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال | کدام صرافی؟
شهر پلاس: اگر به‌ دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال مطابق با نیازهای معاملاتی خود هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش شهر پلاس، در دنیای پیچیده و فوق‌العاده جذاب ارزهای دیجیتال، انتخاب یک پلتفرم معاملاتی امن برای نگهداری از دارایی‌ها و انجام مبادلات روزانه، تبدیل به یک دغدغه برای معامله‌گران ایرانی شده است. به‌دلیل تحریم‌های موجود علیه ایرانیان و عدم ارائه خدمات صرافی‌های خارجی به ایرانیان، گزینه‌های انتخابی کمتری برای معامله‌گران ایرانی وجود دارد.

گر شما نیز به‌تازگی قدم به جهان ارزهای دیجیتال گذاشته‌اید و به‌دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال مطابق با نیازهای معاملاتی خود هستید، در این مقاله با مقایسه و تحلیل جزئیات مختلف انواع صرافی‌های ایرانی و خارجی و بررسی ویژگی‌های یک صرافی خوب به شما کمک می‌کنیم بهترین تصمیم را بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی خود اتخاذ کنید.

چرا انتخاب صرافی ارز دیجیتال مهم است؟

در دهه اخیر، با گسترش ارزهای دیجیتال و افزایش توجه به این بازار، انتخاب یک صرافی مناسب برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. این سوال ذهن هر سرمایه‌گذار و فرد تازه‌کار در دنیای ارزهای دیجیتال را به خود جلب می‌کند: چرا انتخاب صرافی ارز دیجیتال مهم است؟

اولین و مهم‌ترین دلیل این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال ابزارها و امکاناتی فراهم می‌کند که به کاربران امکان معامله آسان، اطمینان از امنیت مالی، پشتیبانی قوی در صورت بروز مشکل را می‌دهد. همچنین انتخاب یک صرافی با نرخ تبدیل مناسب، به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد تا خرید و فروش‌های به‌صرفه‌تری را تجربه کرده و به‌سوددهی بهتری دست یابند.

علاوه‌برآن، یک صرافی ارز دیجیتال خوب به کاربران خود نسبت به حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات شخصی آن‌ها اطمینان می‌دهد. در‌واقع، یکی از اولویت‌های اصلی کاربران در هنگام انتخاب صرافی، باید امنیت آن صرافی باشد زیرا یک صرافی با سیستم امنیتی قوی می‌تواند ریسک از بین رفتن سرمایه کاربران را به حداقل برساند.

در نهایت، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال خوب مطابق با نیازهای کاربر باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران در دنیای پویای ارزهای دیجیتال، اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند و از بهترین فرصت‌ها را بهره‌مند شوند. بنابراین، هر سرمایه‌گذار باید با دقت و با توجه به نیازهای شخصی خود بهترین صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کند تا از تمامی امکانات و مزایای این بازار بهره‌مند شود.

انواع صرافی‌های ارز دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال به‌عنوان محیطی برای خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند. این صرافی‌ها به دلیل تنوع در ارائه خدمات و محدوده جغرافیایی که فعالیت می‌کنند، به دو دسته صرافی‌های ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند.

صرافی‌های ایرانی

صرافی‌های ایرانی، همان‌طور که از نام‌شان پیداست در داخل کشور ایران مستقر هستند و اغلب تحت نظارت نهادهای مالی و مراجع قانونی کشور فعالیت می‌کنند و با رعایت قوانین کشور، به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کنند.

صرافی‌های خارجی

از طرف دیگر، صرافی‌های خارجی در دیگر نقاط جهان فعالیت دارند و خدمات گسترده‌تری را به کاربران ارائه می‌دهند. این صرافی‌ها اغلب به دلیل ارائه خدمات بین‌المللی و دسترسی به بازارهای گسترده‌تر، جذابیت بیشتری برای سرمایه‌گذاران جهانی وجود دارد.

مسئله‌ای که وجود دارد، متاسفانه اکثر صرافی‌های بسیار موفق و خوب خارجی به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌کنند. با‌این‌وجود، برخی از صرافی‌های خارجی وجود دارند که ایرانیان می‌توانند در آن‌ها فعالیت داشته باشند. در ادامه به معرفی ۳ نمونه از بهترین صرافی‌ ارز دیجیتال می‌پردازیم که بعد تحقیق و بررسی کامل درمورد آن‌ها، می‌توانید در آن‌ها فعالیت کنید.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی

در میان انواع صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی و با توجه به بررسی‌های لازم انجام‌شده، این سه صرافی می‌تواند جزو گزینه‌های مناسبی برای فعالیت کاربران ایرانی جهت خرید و فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال باشد. (البته توجه داشته باشید که بررسی و انتخاب نهایی بر عهده کاربر است و معرفی صرافی‌ها به‌منزله تضمین صددرصد آن‌ها نیست)

صرافی نوبیتکس

راهنمای جامع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال | کدام صرافی؟

نوبیتکس در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرآواز‌ه‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران شناخته می‌شود که با ارائه خدمات متنوع و پیشرفته به کاربران خود، جایگاه ممتازی را در این بازار به خود اختصاص داده است. در ادامه مطلب به بررسی برخی از ویژگی‌ها و خدمات این صرافی خواهیم پرداخت.

امنیت و اعتبار

این صرافی با بهره‌گیری از سیستم امنیتی قوی از اطلاعات کاربران خود به‌خوبی محافظت می‌کند که باعث شده تا به‌عنوان یک پلتفرم ایمن و معتبر شناخته شود. همچنین هیچگونه گزارشی از هک یا مشکلات امنیتی آن تابه‌حال منتشر نشده است. علاوه‌برآن، نوبیتکس با حجم معاملات روزانه قابل‌توجه و بازدید ماهیانه ۲.۴ میلیون، مورد اعتماد کاربران خود قرار گرفته است.

رابط کاربری آسان

محیط کاربر‌پسند نوبیتکس، افراد جدید مبتدی و حتی حرفه‌ای را به راحتی به سیستم و خدمات ارائه‌شده جذب می‌کند. فرآیند احراز هویت نیز در سطوح مختلف انجام می‌شود.

ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی

این صرافی تنوع زیادی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان معامله بسیاری از ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. این تنوع باعث متنوع شدن سبد سرمایه و افزایش فرصت‌های سودآور برای معامله‌گران می‌شود.

کارمزدهای معاملاتی مناسب

نوبیتکس با ارائه کارمزد مناسب و حداقل هزینه در فرآیند معاملات، فرصتی مناسب را برای کاربران فراهم می‌کند. این مزیت باعث جذب تعداد زیادی از معامله‌گران می‌شود.

بنابراین نوبیتکس با ترکیب امنیت، سرعت، تنوع در ارزهای دیجیتال تحت‌پشتیبانی و خدمات تحلیلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای معاملات ارز دیجیتال در ایران است که با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توان از این پلتفرم، به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال برای تبادل و معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

صرافی بینگ ایکس

راهنمای جامع انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال | کدام صرافی؟

اگر در میان چندین صرافی ارز دیجیتال خارجی، بخواهیم یکی را به‌عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال به کاربران ایرانی که امکان فعالیت در آن را داشته باشند معرفی کنیم، بینگ ایکس گزینه پیشنهادی ماست. صرافی بینگ ایکس در سال ۲۰۱۸ با نام Bingbon راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۲۱ به Bing X تغییر یافت. این صرافی در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس است و خدمات گسترده‌ای از جمله معاملات اسپات و فیوچرز را ارائه می‌دهد. بینگ ایکس به‌عنوان جایگزینی مطمئن برای صرافی کوکوین در نظر گرفته می‌شود و با خدمات متعدد و ارتباط با بازارهای جهانی، نقش مهمی را در صنعت تریدینگ ایفا می‌کند.

چرا در بینگ ایکس ثبت نام کنیم؟

این صرافی علاوه بر امنیت و اعتبار بالای آن از ویژگی‌ها و امکاناتی برخوردار است که آن را به یکی از گزینه‌های مناسب جهت استفاده کاربران برای مبادلات روزانه تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

امنیت صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در حال حاضر به‌عنوان یک پلتفرم معاملاتی معتبر و مرجع در دنیای ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. این صرافی با رتبه ۴۰ در رده بندی سایت معتبر کوین مارکت کپ قرار دارد. قرار گرفتن یک صرافی در کوین مارکت کپ، نشان از اعتبار و قابلیت جلب اعتماد کاربران به آن است. بازدید این صرافی حدود ۸ میلیون در ماه است که نشان‌دهنده محبوبیت آن در میان کاربران ایرانی است.

تاکنون نیز هیچگونه گزارشی مبتنی بر هک، پولشویی یا کلاهبرداری در‌مورد این صرافی منتشر نشده است.

پشتیبانی

بدون شک داشتن یک تیم پشتیبانی قوی در زمان بروز مشکل برای کاربران، می‌تواند باعث اطمینان خاطر آن‌ها شود. صرافی بینگ‌ایکس ۲۴ ساعته از طریق تیکت، چت آنلاین و تلگرام در حال خدمات‌دهی به مشتریان خود است. خوشبختانه این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که باعث جلب اعتماد کاربران ایرانی به این صرافی شده است.

معامله بدون احراز هویت

انجام مراحل احراز هویت در این صرافی اجباری نیست و کاربران می‌توانند بدون احراز هویت تا سقف ۵۰ هزار دلار روزانه برداشت داشته باشند. با وجود اجباری نبودن مراحل KYC در بینگ ایکس، این صرافی به کاربران خود پیشنهاد می‌کند تا برای افزایش امنیت حساب خود حتما احراز هویت را انجام دهند. مدارک لازم جهت تکمیل احراز هویت، آیدی کارت، پاسپورت به همراه تصویر شخص می‌باشد که به‌سادگی قابل‌انجام است.

ترید در بازار فارکس

یکی از امکانات بسیار جالب این صرافی، فراهم آوردن امکانات لازم جهت ترید در بازار مالی فارکس است که کاربران بازار فارکس نیز می‌توانند با استفاده از این صرافی، نمادهای معاملاتی فارکس را معامله کنند.

اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو

یکی از امکانات دیگر این صرافی که آن را به یک محیط جذاب برای کاربران تبدیل کرده است، اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو است. با استفاده از این قابلیت کاربران مستقیما می‌توانند تحلیل معاملات خود را در سایت تریدینگ ویو انجام داده و معاملات خود را مدیریت کنند.

باتوجه به امکانات مختلف این صرافی، نام بینگ ایکس در میان لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال قرار می‌گیرد و هم‌اکنون تعداد زیادی از کاربران ایرانی مشغول به فعالیت در این صرافی هستند.

خلاصه مطلب

بدون شک انتخاب پلتفرم معاملاتی در هنگام ورود به دنیای ارزهای دیجیتال از مهم‌ترین اقداماتی است که قبل از هرگونه خرید و فروش باید انجام داد. در این مطلب به بررسی صرافی‌های نوبیتکس و بینگ ایکس پرداختیم. نوبیتکس یک صرافی ایرانی و بینگ ایکس یک صرافی خارجی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند. در حال حاضر این دو صرافی در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی قرار می‌گیرند. با‌این‌وجود انتخاب صرافی به‌عهده معامله‌گر بوده و حتما باید بعد از تحقیق و بررسی کامل در میان صرافی‌های موجود، این انتخاب صورت گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان