صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 124205

صرافی نوبیتکس “nobitex” [مقایسه نوبیتکس و آبان تتر abantether]

صرافی نوبیتکس “nobitex” [مقایسه نوبیتکس و آبان تتر abantether]
طی سال های اخیر حجم معاملات ارزهای دیجیتال در ایران و در میان کاربران ایرانی افزایش محسوسی داشته و روز به روز ایرانیان بیشتری نسبت به ورود بازار کریپتو ترغیب می شوند.

به گزارش شهر بورس، صرافی نوبیتکس، یکی از قدیمی ترین پلتفرم های ارز دیجیتال در ایران است که با بیش از 6 میلیون کاربر و در دست داشتن بزرگترین بازار رمز ارزی در ایران، جایگاه ویژه ای برای خود کسب است. در این مقاله، به معرفی این صرافی می پردازیم.

سایت صرافی نوبیتکس؛ آشنایی با بزرگ ترین صرافی ایرانی!

صرافی نوبیتکس در سال 1396 تاسیس شد و اکنون، یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملات رمز ارز در ایران به شمار می رود. کاربران بر بستر Nobitex می توانند به راحتی و بدون هیچ واسطه ای به خرید و فروش دارایی بپردازند و با یکدیگر معامله کنند. این پلتفرم با وجود کاربران فراوان و گردش مالی چشم گیر، اعتبار مطلوبی به دست آورده و برای بسیاری از افراد، گزینه اول برای معاملات رمز ارزی است. برای ورود و استفاده از برخی از امکانات نوبیتکس، کافی است در وب سایت این پلتفرم یعنی nobitex.ir ثبت نام کنید.

چه روش هایی برای معامله در نوبیتکس وجود دارد؟!

در پلتفرم های معاملاتی رمز ارز و صرافی های جهانی و داخلی، روش های گوناگونی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد. در صرافی نوبیتکس هم دو روش متفاوت سفارش گذاری با قیمت ثابت در بازار (سفارش محدود) و سفارش گذاری بر اساس بهترین قیمت موجود در بازار (سفارش سریع) ارائه شده اند.

در مورد اول، شما می توانید سفارش خود را با قیمتی ثابت و مشخص شده به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که نمی توان از انجام شدن معامله بر اساس این روش مطمئن شد و این امر به شرایط بازار بستگی دارد. اگر عجله ای ندارید و قیمت مدنظر شما برای معامله بسیار مهم است، این روش مخصوص شما است.

از سوی دیگر، در مورد دوم سفارش خود را با حجم و دارایی مورد نظر ثبت می کنید اما قیمت از سوی شما تعیین مشخص نمی شود. در حقیقت، در این نوع معاملات قیمت دارایی بر اساس شرایط بازار به دست می آید و سفارش به سرعت تکمیل می شود. اگر از قیمت بازار رضایت دارید و به دنبال انجام سریع معامله خود هستید، می توانید از این روش استفاده کنید. بنا به نظرات صرافی نوبیتکس از سوی معامله گران، نوبیتکس عملکرد مناسبی در این بخش دارد و معاملات را با سرعت مناسبی انجام می دهد.

آشنایی با سطوح کاربری صرافی نوبیتکس؛ از سطح یک تا ویژه!

سطوح کاربری نوبیتکس در چندین سطح ارائه می شوند. استفاده از امکانات نوبیتکس از سطح 1 قابل استفاده می باشد و در سطوح بالاتر امکانات بیشتری به تریدر ارائه می گردد.

  • سطح 1: با احراز و ارائه مدارکی در خصوص اطلاعات هویتی، اطلاعات بانکی و همچنین تایید شماره موبایل، سطح یک در دسترس شما قرار می گیرد.
  • سطح 2: باید مدارکی در خصوص محل سکونت و تلفن ثابت خود ارائه دهید، سپس شماره تلفن ثابت خود را تایید کنید و تصویر احراز هویت را هم ارسال نمایید.
  • سطح 3: کاربران با گذشتن 1 ماه از سابقه سطح دو، حداقل واریزی 500 میلیون تومان و با 2.5 میلیارد تومان ترید در یک ماه گذشته می توانند درخواست خود را به پشتیبانی ارسال نمایند تا به سطح 3 ارتقا یابند.
  • سطح تریدر: این سطح برای افرادی مناسب می باشد که قصد خرید و فروش و کسب سود از تغییرات قیمت رمزارزها را دارند و می خواهند در صرافی نوبیتکس فعالیت داشته باشند.
  • سطح ویژه: کاربران سطح 3 که مدت 3 ماه با میانگین حجم مبادلات 5 میلیارد تومان در ماه با نوبیتکس فعالیت داشته باشند می توانند درخواست ارتقاء سطح را به پشتیبانی داده تا امکان واریز و برداشت آنها بیشتر شود.
  • حساب حقوقی: برای اینکه یک حساب حقوقی یا شرکتی داشته باشید، می توانید درخواست حساب خود را با فرستادن یک ایمیل با موضوع “حساب حقوقی” حاوی مدارک خواسته شده به آدرس [email protected] ثبت کنید. حساب حقوقی مانند حساب سطح 3 بوده و امکان ارتقاء به سطح ویژه را نیز دارا می باشد.

این روزها هرکدام از صرافی ها سطوح کاربری خاص خود را دارند و اگر قصد دارید تا اطلاعات کاملی از آنها داشته باشید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله های کپی ترید در نوبیتکس، بررسی صرافی کوکوین، بررسی صرافی بیت پین، بررسی صرافی والکس، بررسی صرافی تبدیل، بررسی صرافی کوینکس و … را در سایت های تخصصی بازار های مالی ازجمله ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade، ارز دیجیتال arzdigital، کوین مارکت کپ CoinMarketCap و دیگر سایت های معتبر مطالعه کنید.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی نوبیتکس به چه صورت است؟!

بررسی نحوه خرید و فروش و معامله ارز های دیجیتال در بستر صرافی بزرگ نوبیتکس

در صرافی نوبیتکس همانند بسیاری از دیگر صرافی ها، پس از ایجاد حساب و طی کردن فرآیند احراز هویت، می توانید به شارژ کردن حساب خود از طریق کارت های بانکی بپردازید. پس از افزایش موجودی ریالی شما در حساب نوبیتکس، امکان خرید رمز ارز از طریق سفارش گذاری در بازار فراهم می شود و حالا می توانید سفارش خرید خود را با حجم ارز دیجیتال و قیمت دلخواه در بازار ثبت کنید. در صورت وجود فروشنده، سفارش تکمیل می شود.

برای فروش ارز دیجیتال، پس از ایجاد حساب و تکمیل مراحل احراز هویت، ارزها را از طریق آدرس اختصاصی به کیف پول خود در نوبیتکس انتقال دهید. سپس می توانید سفارش فروش را با قیمت و حجم مدنظر خود ثبت کنید. در صورت وجود خریدار، این سفارش تکمیل شده و کیف پول ریالی شما به شکل خودکار شارژ می شود. در نهایت، می توانید موجودی ریالی خود را از کیف پول به حساب بانکی خود انتقال دهید.

 مقایسه صرافی نوبیتکس و آبان تتر؛ کدام یک برای من بهتر است؟!

صرافی آبان تتر توسط تیمی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ایجاد شده است و هدف آن در ابتدا، ایجاد سهولت در خرید  و فروش تتر برای ایرانی ها بوده است. صرافی آبانتتر پس از گذشت مدتی از فعالیت خود تعدادی از ارزهای محبوب را به پلتفرم خرید و فروش اضافه نموده و همچنین بصورت دوره ای در حال افزایش تعداد رمز ارزهای قابل پشتیبانی می باشد. آبانتتر امروزه با بیش از 600 هزار کاربر یکی از پلتفرم های محبوب و بومی می باشد. هم اکنون بیش از 300 رمز ارز در صرافی آبانتتر وجود دارد.

در مقایسه صرافی آبان تتر و نوبیتکس، می توان گفت که تنها در صورتی باید به سراغ آبان تتر بروید که قصد خرید و فروش تتر را داشته باشید؛ چرا که آبان تتر برای این کار از شما کارمزدی دریافت نمی کند. در نهایت انتخاب با شماست تا از بین آبان تتر و نوبیتکس انتخاب کنید.

نظر کارشناس درباره صرافی نوبیتکس و نتیجه گیری:

کاربران ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم های جهانی با محدودیت های فراوانی رو به رو هستند و همین موضوع منجر شد تا صرافی های ایرانی متولد شوند. صرافی نوبیتکس یکی از موارد برجسته در میان آن ها است که می تواند نیاز و خواسته کاربران فراوان از گروه های مختلفی را پاسخ دهد. آیا شما تجربه کاربری از این پلتفرم را دارید؟

منابع: ریبیت کانال VIP فارکس سیگنال رایگان کپی ترید بیزنس copytrade – سایت رسمی صرافی نوبیتکس nobitex.ir

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان