شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر : 10752

شاخص کل سطح 1.5 میلیون واحدی را حفظ کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل اگر چه با افتی 5 هزار واحدی به کار خود پایان داد اما در نیمه دوم بازار، با بهبود روند معاملات شاخص توانست 20 هزار واحد از افت خود را جبران کند. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز رشدی 0.37 درصدی را به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل اگر چه با افتی 5 هزار واحدی به کار خود پایان داد اما در نیمه دوم بازار، با بهبود روند معاملات شاخص توانست 20 هزار واحد از افت خود را جبران کند. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز رشدی 0.37 درصدی را به ثبت رساند.

معاملات امروز در حالی به اتمام رسید که ارزش کل معاملات نسبت به روز گذشته افت داشت و به حدود 14 هزار میلیارد تومان رسید. در جریان معاملات امروز فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشت ولی نتوانست از تاثیر منفی نمادهایی چون فارس، شستا و کگل را جبران کند.

در معاملات امروز فرابورس نیز 6.5 هزار میلیارد سهم معامله شد که نمادهای مارون، آریا و صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص این بازار داشتند.

همچنین در معاملات امروز گروه‌های خودرویی و بانکی همانند روزهای دیگر هفته بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و بازگشایی نماد فملی موجب شد تا گروه فلزات اساسی مجددا به گروهی پرمعامله تبدیل شود.

امروز همچنین از ساعت 13 عرضه اولیه نماد وکبهمن آغاز شده که در این عرضه اولیه به حدود 80 هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد بود.

‌منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
نحوه اخذ کارت اعتباری سهام عدالت
آغاز عرضه اولیه وکبهمن / سفارش تا کی ادامه دارد؟
ریزش شاخص کل از کانال ۱/۵ میلیونی / بازگشایی فملی بورس را مثبت می‌کند؟

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان