صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 102365

سهامداران بانک صادرات به مجمع دعوت شدند

سهامداران بانک صادرات به مجمع دعوت شدند
بانک صادرات ایران (وبصادر) در نظر دارد مجمع عمومی فوق العاده شرکت را در خصوص افزایش سرمایه شرکت را در 25 آذر ماه برگزار کند.

به گزارش شهر بورس، بانک صادرات ایران (وبصادر) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:00 روز شنبه مورخ 1402/09/25 در استان تهران ،شهر تهران به آدرس اتوبان شهيد صياد شيرازی، ميدان حسين آباد، خيابان وفا منش، خيابان مفتوحي شرقی، پلاک 38 مجموعه فرهنگي بانک صادرات ايران برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستور این جلسه عبارت است از تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت.


هیئت مدیره جدید وبصادر معرفی شد


سهامداران محترم می توانند به منظور اخذ برگه ورود و حضور در جلسه مجمع مذکور از روز سه شنبه مورخ 1402/09/21 لغايت چهارشنبه مورخ 1402/09/22 در ساعات اداری با ارائه مدارک مالکيت سهام يا مستندات نمايندگی/ وکالت/ ولايت/ قيمومت و کارت شناسايی معتبر به حوزه سهامداران بانک به نشانی: تهران، خيابان سميه، مابين خيابان بهار و مفتح، ساختمان سپهر، شماره 85، طبقه اول مراجعه فرمايند. شايان ذکر است سهامداران محترم مي توانند از طريق لينک https://live.bsi.ir نسبت به احراز هويت و مشاهده برخط ( آنلاين) جلسه مجمع نيز اقدام نمايند.

سهامداران وبصادر به مجمع دعوت شدند

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان