شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 121827

تعریف بنیانگذار NVIDIA از ارز نیر

تعریف بنیانگذار NVIDIA از ارز نیر
در NVIDIA GTC 2024، ایلیا پولوسوخین از NEAR بر روی تلفیق AI و بلاکچین تأکید کرد. جنسن هوانگ NEAR را جذاب توصیف کرد، در حالی که کاربردهای بلاکچین و اقتصاد دیجیتال مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس، در کنفرانس بین‌المللی NVIDIA GTC 2024 که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه نوآوری‌های سخت‌افزاری هوش مصنوعی شناخته می‌شود، نگاه‌ها به سمت آینده هوش مصنوعی، بلاکچین و نوآوری‌های وب باز معطوف بود.

سخنرانی بنیانگذار NEAR

یکی از سخنرانان برجسته این رویداد، ایلیا پولوسوخین، از بنیان‌گذاران پروتکل NEAR (نیر) بود که دیدگاه‌های خود را در مورد تکامل مدل‌های هوش مصنوعی و اهمیت بلاکچین و اقتصادهای مبتنی بر توکن به اشتراک گذاشت. پولوسوخین تنها بنیان‌گذار صنعت بلاکچین بود که در این رویداد NVIDIA به ایراد سخنرانی پرداخت.


بیشتربخوانید: ماجرای شکایت از صرافی کوکوین چیست؟


تعریف بنیانگذار NVIDIA از NEAR

در پنل “تحولات هوش مصنوعی” که به ریاست جنسن هوانگ، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار NVIDIA، برگزار شد، تمامی نویسندگان Attention is All You Need حضور داشتند. این مقاله معماری ترانسفورمر را معرفی کرد که یک پیشرفت چشمگیر در پردازش زبان طبیعی به شمار می‌رود. نویسندگان این مقاله از آن زمان در پروژه‌هایی مانند OpenAI، Inceptive و Essential AI سهیم بوده‌اند.

بر اساس بیانیه رسمی صادر شده توسط توسعه‌دهندگان NEAR، جنسن هوانگ، مدیرعامل NVIDIA، ابراز داشته است که “NEAR بسیار جالب است.”

کاربردهای عملی فناوری بلاکچین نیز در این نشست به بحث گذاشته شد. پولوسوخین درباره پول برنامه‌پذیر و تأثیر آن بر وضعیت‌های کنونی و آتی اقتصادهای دیجیتال صحبت کرد و به چالش‌ها و فرصت‌هایی که از ترکیب هوش مصنوعی و بلاکچین ناشی می‌شود، پرداخت و چشم‌انداز جامعی از توانمندی‌های این فناوری‌ها برای بنیان نهادن شبکه‌ای باز و کارآمدتر ارائه داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان