شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 96315

تحویل اولین محموله ناوگان حمل‌ونقل شهرداری تبریز از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران

تحویل اولین محموله ناوگان حمل‌ونقل شهرداری تبریز از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: دو دستگاه از خودروهای کِشنده جمع آوری پسماندهای شهری تحویل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، حبیبه هراتی اظهار داشت: بکارگیری این خودروهای خریداری شده که با استانداردهای بالا و بین‌المللی در مجموعه تراکتور سازی مونتاژ می‌شود را در حوزه محیط زیست و کاهش آلودگی هوا مهم ارزیابی کرد.

حبیبه هراتی با اعلام این مطلب، افزود: نوسازی ناوگان حمل‌ونقل و ماشین آلات سازمان جز اولویت‌های اساسی ماموریت‌های سازمانی و مورد تاکید شهردار تبریز است و بر این اساس تعداد قابل توجهی از ماشین آلات ساخت داخل به ناوگان حمل و نقل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اضافه شد.

وی ادامه داد: با توجه به عمر طولانی و فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل پسماندهای شهرداری، گام اول را در راستای تامین و تجهیز سازمان به انواع ماشین آلات سنگین و سبک برداشته‌ایم و امروز شاهد تحقق وعده‌های مدیریت شهری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت ویژه ایشان و تخصیص منابع لازم، کلیه ناوگان حمل‌ونقل سنگین و سبک مورد نیاز شهرداری را نوسازی و شاهد مکانیزاسیون و توسعه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی باشیم.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان