شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 116895

بوستان موضوعی آب و آتش تبریز افتتاح شد

بوستان موضوعی آب و آتش تبریز افتتاح شد
طی مراسمی، با حضور وزیر کشور، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، عضو شورای شهر تبریز و شهردار منطقه ۸ بوستان آب و آتش تبریز افتتاح شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار،  دراین مراسم احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی از اقدامات انجام یافته شهرداری منطقه هشت تبریز در احداث این پارک به یاد آتش نشانان خدوم و جان بر کف این شهر، قدردانی کرده و گفت: این بوستان یک پروژه ارزشمند است که در حوزه مرکزی شهر تبریز احداث شده و می بایست مشابه این پارک موضوعی در سایر شهرها نیز اجرایی شود.

وی همچنین در ادامه از برج یانقین و ساختمان آتش نشانی در مجاورت بوستان آب و آتش بازدید کرد.

در این مراسم یعقوب هوشیار شهردار تبریز در خصوص بوستان آب و آتش تبریز گفت: پیرو سیاستهای شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضای سبز شهری و احداث پارکهای محله ای در سطح شهر، عملیات احداث بوستان “آب و آتش” توسط شهرداری منطقه ۸ در محوطه سازمان آتش نشانی تبریز اجرایی شده که امروز با حضور وزیر کشوراین بوستان موضوعی افتتاح شد.

وی افزود: فاز دوم بوستان آب و آتش شامل موزه آتش نشانی شهرداری تبریز خواهد بود که طی ماه های آتی در کنار این بوستان احداث خواهد شد تا بوستان آب و آتش تبریز تکمیل و توسعه یابد.

در ادامه این مراسم حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، اقدام به تشریح کارهای عمرانی- خدماتی انجام یافته در این پروژه کرده و از اجرای پروژه بوستان آب و آتش، در کمترین زمان ممکن وبا وجود برودت هوا خبر داد.

وی افزود: بوستان آب و آتش تبریز یکی از پارکهای موضوعی تبریز است که در مجاورت برج تاریخی یانقین احداث و فضایی ۲۰۰۰ متر مربعی را شامل میشود.

منیری فر گفت: این پروژه علاوه بر جبران کمبود فضای سبز در محدوده مرکزی شهر، این پارک موضوعی به دلیل واقع شدن در مجاورت برج تاریخی یانقین و موزه آتش نشانی، به یکی از مکانهای گردشگری تبریز تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان تاکید کرد : تلاش داریم با حمایت های شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز پروژه های عملیاتی و زیربنایی در حوزه مرکزی شهر اجرایی کنیم.

بوستان موضوعی آب و آتش تبریز افتتاح شد

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان