شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 120835

بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح شهر بر اساس روزشمار تعیین شده

بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح شهر بر اساس روزشمار تعیین شده
شهردار تبریز بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی تقاطع‌های غیرهمسطح و تکمیل آنها بر اساس برنامه‌ریزی و روزشمار نصب شده تاکید کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌ های تقاطع غیرهمسطح اظهار کرد: تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های تقاطع غیرهمسطح باید همراه با رعایت شاخصه های کیفی و استاندارد باشد.

وی نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه ها را موجب افزایش کیفیت اجرا خواند و در رابطه با پل قراملک خاطرنشان ساخت: با توجه به پیشرفت این پروژه در چند ماه اخیر، باید اقدامات لازم جهت تکمیل و بهره‌برداری  از آن در سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ و با توجه به روزشمار تعیین شده صورت گیرد.

هوشیار پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک را یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی سال جاری شهرداری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه شاهد تسهیل تردد شهروندان در غرب تبریز و روان‌سازی ترافیک در این مسیر خواهیم بود.

شهردار تبریز در بازدید از تقاطع غیرهمسطح معلم نیز اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح معلم به عنوان یکی دیگر از پروژههای ترافیکی شهر در سال جاری با بهره‌گیری از روش سگمنتال در دست اجرا است و خرداد سال آینده مطابق برنامه‌ریزی قبلی به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتربخوانید: پیشرفت 25 درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم


وی در خصوص اجرای پروژه‌های ترافیکی شهر به روش نوین سگمنتال اعلام کرد: استفاده از روش سگمنتال مزایای زیادی همچون ارتقای کیفیت اجرا  و تسریع در اجرای پروژه دارد.

هوشیار با اشاره به ترافیک روان در محدوده اجرای پروژه‌های ترافیکی به روش سگمنتال ابراز داشت: موضوعی که در اجرای این پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد عدم نیاز به مسدودسازی مسیر در هنگام اجرا است  که ترافیک موجود در مسیر پروژه طبق روال عادی جریان دارد.

گفتنی است شهردار تبریز از پل های شهید حیدری، حیدرآباد و خلعت پوشان نیز بازدید و در جریان آخرین وضعیت عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان