صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 50804

برگزاری همایش استراتژی­ های سرمایه­ گذاری با ساختاری نوین و کاربردی

برگزاری همایش استراتژی­ های سرمایه­ گذاری با ساختاری نوین و کاربردی
گروه مالی شریف، دهمین همایش استراتژی­ های سرمایه­ گذاری در سال 1401 را در 29 اردیبهشت­ماه سال جاری به صورت آنلاین همراه با بسته آموزشی- تحلیلی آفلاین برگزار خواهد کرد.

 به گزارش شهر بورس، گروه مالی شریف از سال ۱۳۹۰، با هدف تحلیل شرایط روز بازارهای مالی و بررسی سناریوهای احتمالی قابل وقوع برای هر بازار، برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و برگزاری همایش جامع ” استراتژی های سرمایه گذاری” کرده است. این گروه به دنبال برگزاری موفق ۹ دوره از سلسله همایش‌ها، با حضور بیش از 5 هزار نفر و ارائه بیش از 30 هزار نفر ساعت مباحث تخصصی تحلیل بازارهای مالی، دهمین همایش جامع “استراتژی های سرمایه گذاری” را در 29 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

همایش استراتژی¬های سرمایه¬گذاری

همان طور که می‌دانیم کسب سود معقول و یا حداقل حفظ ارزش پول در شرایط تورمی، دغدغه اصلی سرمایه‌­گذاران در سرتاسر دنیا است. موضوعی که در کشور ما، با توجه به شرایط خاص اقتصادی از اهمیت دو چندانی برخوردار است. شرایط خاص و دشوار اقتصاد ایران در دهه 90، تاثیرات اقتصادی شیوع کرونا، مذاکرات احیای برجام، تغییر دولت و سیاست‌ها، تصمیمات اقتصادی جدید دولت، ظهور و گسترش بازارهای جدید سرمایه گذاری همچون رمزارزها و … سبب متمایز شدن شرایط سرمایه‌گذاری در سال 1401 شده‌اند.

امسال، با هدف برگزاری باکیفیت‌تر همایش و متناسب با شرایط خاص روز، ساختار این برنامه بازبینی و تغییراتی در آن ایجاد شده است. کاهش تعداد ارائه‌ها و افزایش تعداد پنل‌ها با هدف ارائه کاربردی و عملیاتی مباحث و ارائه تحلیل‌ها و مباحث آموزشی در قالب بسته ویدیویی آفلاین مهمترین تغییرات ساختاری این برنامه هستند. درواقع همایش جامع ” استراتژی های سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ ” در یک روز به صورت کاملا آنلاین همراه با ارائه محتوای تصویری آفلاین قبل و بعد از همایش برگزار خواهد شد.

در این همایش برای اولین بار در کشور با تهیه محتوای آموزشی آفلاین، گنجینه‌ای علمی و ماندگار برای ارتقای سطح مهارت و دانش تحلیلگران ارائه خواهد شد. با این کار مخاطبان علاوه‌ بر استفاده از مباحث به صورت آنلاین، منبعی ارزشمند از نکات کاربردی برای تدوین استراتژی های سرمایه گذاری خود در اختیار خواهند داشت و قادر خواهند بود تا سال‌های متوالی از آن استفاده کنند.

شرکت کنندگان در این همایش در برنامه­ای جامع و کاربردی شرکت خواهند کرد که در آن علاوه بر تشریح چشم انداز اقتصاد ایران در 1401، به بررسی تمامی فرصت­های سرمایه­گذاری در بازارهای بورس، طلا، ارز، رمزارز، مسکن، خودرو و .. پرداخته شده و بیان تاثیرات برجام و مولفه­های اقتصادی و سیاسی بر بازارهای مالی نیز از محورهای اصلی آن خواهند بود. علاوه بر آن، ارائه تحلیل­ها توسط اساتید و تحلیلگران خوشنام و خبره جهت تدوین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری به شرکت­کنندگان کمک خواهد کرد تا مسیر سرمایه­گذاری موفق خود را در سال جاری ترسیم کنند. همچنین در همایش امسال به مباحث نوین سرمایه­گذاری همچون “فرصت‌های سرمایه‌گذاری جایگزین” و “متاورس و NFT” نیز پرداخته خواهد شد.

بخش آنلاین دهمین همایش استراتژی ­های سرمایه­گذاری در سال 1401 در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 13 الی 20 به مدت 7 ساعت برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و همچنین نحوه دسترسی به 5 ساعت فیلم­آموزشی شامل نکات طلایی برای تدوین استراتژی­های سرمایه­گذاری در تمامی بازارهای مالی، با دبیرخانه همایش به شماره 02188395874 تماس حاصل و یا به لینک زیر مراجعه کنند:

https://irfinance.ir/product/سرمایه-گذاری-در-سال-1401/

 

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان