شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
کد خبر : 96302

برنامه پنج ساله دوم راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز تدوین می شود

برنامه پنج ساله دوم راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز تدوین می شود
مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تبریز از تدوین برنامه پنج‌ساله دوم راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز با محوریت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، مهدی عبدالهی در جریان یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه گزارش عملکرد برنامه راهبردی- عملیاتی شهرداری تبریز طی چهار سال اخیر گفت: برنامه پنج‌ساله دوم راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز  نیز با محوریت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تدوین می شود.

وی با بیان اینکه تدوین و تصویب برنامه پنجساله اول(۱۴۰۲-۱۳۹۸) و ابلاغ آن توسط اعضای محترم شورای دور پنجم به عنوان یک سند الزام ­آور برای شهرداری تبریز است، اظهار کرد: عملکرد شهرداری تبریز و میزان تحقق برنامه مصوب در ۱۰ حوزه تخصصی؛ اجتماعی- فرهنگی، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک، فناوری و هوشمندسازی، ساختاری و اداری، فنی و عمرانی، مالی و سرمایه گذاری، معماری و شهرسازی، محیط زیست و خدمات شهری و توسعه گردشگری مورد بررسی قرار گرفته است.

عبدالهی تصریح کرد: نتایج حاصل از پایش و ارزیابی برنامه حاکی از آن است که شهرداری تبریز در میزان تحقق و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده برنامه راهبردی- عملیاتی، عملکرد متوسطی داشته است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت تهیه و تدوین برنامه پنجساله دوم که برای دوره زمانی ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۷ توسط شهرداری تبریز در دست تهیه است، خاطر نشان کرد: از جمله نقاط قوت و مورد تاکید این برنامه، رویکرد شهرداری تبریز در تحقق «بیانیه گام دوم انقلاب» است که در آن نهایت اهتمام و سعی شهرداری بر این بوده که منویات مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در مدیریت شهری نظیر؛ مدیریت جهادی، عدالت محوری، شایسته سالاری، فساد ستیزی، مشارکت پذیری، قانون مداری، شفافیت، پاسخگویی و هوشمندسازی برای تدوین برنامه در دستور کار قرار گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان