شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 96312

بافت مرکزی شهر تبریز بستر مناسب برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی

بافت مرکزی شهر تبریز بستر مناسب برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی
شهردار منطقه هشت تبریز، از آمادگی این منطقه برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت اجرای پروژه های مشارکتی خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، حسین منیری فر در دیدار با رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز گفت: شهرداری منطقه هشت تبریز بستر مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده و مصمم هستیم تا با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی پروژه های مهم و زیربنایی در این منطقه اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بحث اشتغال و بکارگیری نیروی کار فعال جامعه از مهمترین دغدغه های کشور است، تاکید کرد: بخش خصوصی با سرمایه های شخصی موجبات بکارگیری جوانان در واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه اشتغال این عزیزان را فراهم می کند.

منیری فر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در محدوده شهرداری منطقه هشت تبریز پروژه های مهمی همچون آیسان، میارمیار، عتیق و چند پروژه زیربنایی دیگر توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست. که تلاش میکنیم با همکاری سازمان سرمایه گذاری جذب سرمایه گذار، پروژه های جدید مشارکتی، در محدوده مرکزی شهر آغاز کنیم.

در ادامه این جلسه، رضا خلیلی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری از آماده سازی صدها بسته پیشنهادی سرمایه گذاری با هدف طرح در همایش بزرگ سرمایه گذاری شهرداری تبریز خبر داده و سهم شهرداری منطقه ۸ در بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری را قابل توجه خواند و تصریح کرد: برنامه ریزی های هدفمند برای عقد قراردادهای سرمایه گذاری در بافت مرکزی شهر انجام شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان