شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 15269

عملکرد هفتگی بورس:

بازدهی منفی ۳ درصدی بورس در هفته‌ای که گذشت

به گزارش شهر بورس، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با افتی حدود ۳ درصد نسبت به هفته گذشته در سطح یک میلیون ۱۷۲ هزار واحدی قرار گرفت تا ضمن از دست دادن کانال ۱٫۲ میلیون واحدی، به روند نزولی خود ادامه دهد. در این هفته که تعداد روزهای معاملاتی ۴ روز بود،

به گزارش شهر بورس، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس تهران با افتی حدود ۳ درصد نسبت به هفته گذشته در سطح یک میلیون ۱۷۲ هزار واحدی قرار گرفت تا ضمن از دست دادن کانال ۱٫۲ میلیون واحدی، به روند نزولی خود ادامه دهد. در این هفته که تعداد روزهای معاملاتی ۴ روز بود، ارزش معاملات هفتگی ۱۱ هزار میلیارد تومان، معادل میانگین روزانه ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

دوشنبه این هفته جلسه سران قوا با موضوعیت بورس برگزار شد و همین موضوع موجب شد تا روز چهارشنبه شاخص مثبت شود. مذاکرات برجام و همچنین افزایش نرخ تسعیر باعث شد تا نمادهای بانکی و فلزات اساسی با روند بهتری نسبت به هفته گذشته معامله شوند، با این حال هنوز نمادهای کوچک‌تر در صف فروش قفل شده و حجم معاملات آنها به قدری کم است که اکثر آنها مشمول گره معاملاتی می‌شوند.

در این هفته همچنین صندوق‌‌های دولتی نیز با افت ارزش خود مواجه شدند ولی همچنان جزو پر معامله‌ترین نمادهای بورس محسوب می‌شوند.

کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که با توجه به سیگنال مثبت بسته حمایتی ۷+۳ و همچنین جلسه سران سه قوه، هفته آینده بازار نسبت به این هفته متعادل‌تر شود.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان