صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 59746

افتتاح رینوتکس ۲۰۲۲ با حضور وزیر کشور در تبریز

افتتاح رینوتکس ۲۰۲۲ با حضور وزیر کشور در تبریز

دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) با حضور وزیر کشور امروز ۲آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ در نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح می شود.

به گزارش شهر بورس؛ مراسم افتتاحیه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولان راس ساعت ۱۶ امروز ۲ آبان ۱۴۰۱ در سالن شمس نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

براساس گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس، رینوتکس ۲۰۲۲، فرصتی برای شبکه سازی و گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور است، که در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها برگزار می شود.

این نمایشگاه، بزرگترین گردهمایی شرکت های نوآور و دانش بنیان است و در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، میزبان بیش از ۷۰۰ طرح و ۸۰ رویداد جانبی خواهد بود که ۱۴ رویداد از این تعداد با مدیریت کمیته رویدادهای ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی برگزار می شود.

رویداد «رینووست»، «رینوجاب»، «رینواسکیل»، «رینومارکت»، تورهای صنعتی و بازدید از کارخانه ها برای فناوران از مهمترین این رویداد ها هستند که برکزاری آنها همزمان با نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، برنامه ریزی شده اند.

فناوران و شرکت های حاضر در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، به ۱۱ زون تخصصی با عناوین نوآوری و فناوری کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی، نوآوری و فناوری حوزه سلامت (دارویی، بهداشتی، آرایشی-مهندسی پزشکی و علوم شناختی)، نوآوری و فناوری مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری های شیمیایی، نوآوری و فناوری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، نوآوری و فناوری برق، الکترونیک، فوتونیک و مخابرات، نوآوری و فناوری اطلاعات و نرم افزارهای رایانه ای، خدمات تجاری سازی و مشاوره، نیازمندی های فناورانه، صنایع نرم، هویت ساز و خلاق، خلاقیت و شکوفایی دانش آموزی و نوآوری و فناوری های خودرو و حمل و نقل تقسیم شدند و همچنین دهمین دوره از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، چهار بخش ایده های فناورانه و طرح های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و معرفی نیازمندی های فناورانه را شامل می شود.


بیشتر بخوانید: فرایندهای شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس الکترونیکی می‌شود

برگزارکنندگان دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، دو جشنواره ویژه برای این دوره از رینوتکس در نظر گرفته اند که شامل جوایز ارزنده ای برای سه تیم برتر خواهد بود.

جشنواره اول توسط تیم داوری رینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود و روند این جشنواره به این صورت است که طرح های تجاری برگزیدگان طی فرایند داوری بررسی می شود و جوایز به سه تیمی که در جایگاه اول تا سوم قرار گیرند، تعلق خواهد گرفت.

برای برگزیدگان این جشنواره، جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است، اول مبلغ پنجاه میلیون تومان، فناور دوم مبلغ سیوپنج میلیون تومان و فناور سوم مبلغ بیست میلیون تومان در نظر گرفته شده است و هر سه فناور جهت اخذ وام به نهادهای حامی معرفی می شوند.

این گزارش می افزاید، جشنواره دوم نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ «جشنواره مردمی» عنوان دارد که برای اولین بار در طول ده سال برگزاری نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی برگزار خواهد شد.

در این بخش ویژه که طرح های برگزیدگان توسط رای مردم انتخاب می شوند، جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است، به فناور اول مبلغ پنج میلیون تومان بعلاوه معرفی جهت اخذ تسهیلات، فناور دوم مبلغ سه میلیون تومان همچنین معرفی جهت اخذ تسهیلات و فناور سوم مبلغ دو میلیون تومان بعلاوه معرفی جهت اخذ تسهیلات اهدا می شود.

شایان ذکر است؛ دهمین دوره نمایشگاه نواوری و فناوری ربع رشیدی ۲ لغایت ۶ آبان ماه امسال با حضور شرکت های فناور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان