صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۸
کد خبر : 123896

آغاز اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز با وام ۲۲۰ میلیونی

آغاز اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز با وام ۲۲۰ میلیونی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از آغاز اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی تبریز با وام قرض الحسنه ۲۲۰ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، عبدالرحیم قاصدی گفت: در پی افزایش قیمت خودرو تاکسی سمند سورن پلاس که در اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، با موافقت شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز  برای حمایت و توانمند سازی مالکین تاکسیهای فرسوده جهت اقدام به تبدیل به احسن تاکسی فرسوده، مبلغ وام قرض الحسنه ای ۴ درصدی به ۲۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی افزود: در راستای حمایت از تاکسیرانان، کاهش  آلودگی هوا و تصادفات ناشی از ایرادات فنی تاکسی های فرسوده و کمک به بهبود وضعیت مبلمان شهری، با مساعدت  و حمایت شهردار محترم کلانشهر تبریز، نوسازی ناوگان تاکسیرانی از دی ماه سال ۱۴۰۱ با پرداخت وام قرض الحسنه ۱۲۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات شهرداری به مالکین تاکسیهای فرسوده شروع گردیدکه البته در سال ۱۴۰۲ با پرداخت وام های ۱۷۰ میلیون تومانی تداوم یافت و در سال جاری نیز با افزایش میزان وام به ۲۲۰ میلیون تومان استمرار خواهد داشت.

قاصدی ادامه داد: تاکنون با پرداخت اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری تبریز نزدیک به ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شده اند که برهمین اساس کلانشهر تبریز رتبه نخست نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سطح کشور را کسب نموده که امیداریم با افزایش صورت گرفته در تسهیلات پرداختی، تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده در سال جدید روند رو به رشدی داشته باشد.

او در پایان از تمامی مالکین تاکسی های فرسوده (مدل های  ۱۳۹۱ و پایین تر) دعوت کرد که برای استفاده از فرصت پیش آمده برای نوسازی تاکسی فرسوده، در اسرع وقت به سازمان تاکسیرانی تبریز مراجعه و نسبت به انجام فرایند ثبت نام تاکسی اقدام کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان