صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر : 85960

پیش بینی 4 کارشناس از آینده بازار طلا و سکه

پیش بینی 4 کارشناس از آینده بازار طلا و سکه
قیمت طلا و سکه در هفته جاری در مجموع کاهشی بود. بر این اساس 4 کارشناس به پیش بینی بازار طلا و سکه طی روزهای آینده می پردازند.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و قیمت سکه در هفته‌ای که رو به پایان است با وجود نوساناتی که تجربه کرد، در مجموع کاهشی بود. حتی سکه امامی کانال 29 میلیون تومانی را از دست داد و به کانال 28 میلیون تومانی رفت. البته قیمت دلار هم که مدتی در محدوده 50 هزار تومانی مانده بود، روز گذشته به کانال 49 هزار تومانی رفت.

قیمت اونس هم این روزها نوساناتی دارد و گاه روند افزایشی را نیز تجربه می‌کند، اما در مجموع همچنان به نسبت یک ماه گذشته نزولی است. حتی پنجشنبه هفته گذشته برای ساعاتی کانال 1900 دلاری را از دست داد و به سطح 1800 دلاری سقوط کرد. در این شرایط قیمت طلا و سکه در بازار ایران روند کاهشی دارد.

بازارساز در مدت اخیر تلاش کرده است که با خبردرمانی و انتشار اخباری از مذاکرات هسته‌ای و آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده، بازارهای مالی (دلار، طلا و سکه) را کنترل کند. امروز اما بازار در انتظار نتایج جلسه شورای امنیت سازمان ملل است.

روز گذشته سفیر و نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل با اعلام اینکه نشست دوره‌ای شورای امنیت درباره قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص ایران روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می شود، بار دیگر تهران را در خصوص جنگ اوکراین به نقض این قطعنامه متهم کرد.

ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعاهای غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است.

سفیر انگلیس در سازمان ملل ادامه داد: ما در ۶ جولای (۶ ژوئیه / ۱۵ تیرماه) یک جلسه شورای امنیت با موضوع ایران خواهیم داشت و به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت خواهیم پرداخت.

در این شرایط بازارها ممکن است از نتیجه این جلسه، تاثیر بپذیرند. اما کارشناسان از آینده بازار چه می‌گویند؟


قیمت سکه و طلا امروز 15 تیر 1402


نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان