صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 103362

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران
صرافی والکس با 5 سال سابقه در دنیای کریپتوکارنسی، جزو پیشگامان و اثرگذاران بازارهای ارز داخلی ایران به حساب می آید.

به گزارش شهربورس، در سال‌های اخیر برخی عوامل مانند تحریم‌ها یا اوضاع نامناسب و پرنوسان ‌نفت‌ خاورمیانه باعث جذب سرمایه‌گذاران بسیاری به سوی خرید ارز دیجیتال شده است. در همین راستا، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر که در این مسیر حساس و پر پیچ‌وخم، نقش دوست را داشته و علاوه‌بر اعتباری که به همراه دارد، آرامش‌خاطر را نیز برای سرمایه‌گذاران مهیا سازد، ضروری است. صرافی ارز دیجیتال والکس، با پلتفرمی حرفه‌ای، آماده ارائه خدماتی مانند پشتیبانی 24 ساعته و مبادلات امن به‌صورت آنلاین است.

صرافی والکس با 5 سال سابقه در دنیای کریپتوکارنسی، جزو پیشگامان و اثرگذاران بازارهای ارز داخلی ایران است. در ادامه جهت بررسی ویژگی‌های این صرافی معتبر با ما همراه باشید.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

والکس صرافی مدرن

والکس از صرافی‌های مطمئن خاورمیانه است که بسیاری از اطلاعات ضروری مانند ترید آسان و سریع، امکان تعیین حد زیان و سود، هشدار قیمت، امکان تجزیه و تحلیل داده‌ها و نمودارهای قیمت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از ویژگی‌های مهمی که سبب برتر‌بودن والکس و تبدیل آن به یک صرافی امن شده است عبارت‌اند از:

عمق بازار و حجم معاملات بالا

چنانچه بخواهیم با یک مثال به بیان عمق بازار بپردازیم، گمان کنید فردی برای خرید طلا به مغازه طلافروشی رفته و معامله بین او و فروشنده انجام نمی‌گیرد که به این حالت عدم نقدینگی گفته می‌شود. در بازار کریپتو، صرافی ارز دیجیتال والکس، یک بازار یک میلیون و نیم نفری است که می‌توان از طریق آن، شاهد انجام معاملات در سریع‌ترین زمان ممکن بود.

در این صرافی معتبر، میزان فروش دارایی شما اصلا مهم نیست و در هر صورت تعداد خیلی زیادی از مشتریان مشتاق هستند که معامله در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد. برای بیان دقیق عمق بازار به‌طور مداوم این جمله را به یاد آورید: حضور تعداد خیلی زیادی از فعالان بازار برابر است با نقدشوندگی بسیار بالا و انجام معاملات روان.

کیف پول اختصاصی

کیف‌پول ارزهای دیجیتال در دو نوع سرد و گرم وجود دارند. کیف‌پول‌های گرم آنلاین بوده و از طریق اینترنت می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. کیف‌پول‌های سرد نیز سخت‌افزاری هستند و اتصال به آن‌ها تنها در‌صورتی امکان‌پذیر است که به سیستم متصل باشند. به دلیل اینکه دسترسی به کیف‌پول سرد از هیچ طریقی ممکن نیست، این ویژگی سبب‌شده که کاربران با خیال راحت دارایی خود را در آن نگهداری کنند.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی ارز دیجیتال والکس، با دارابودن کیف‌پول سرد، به کاربران اطمینان می‌دهد که هر میزان دارایی که مدنظر دارند را با خیال راحت و بدون دغدغه در آن نگهداری کنند، به‌طوری‌که هیچکس جز خود فرد، امکان دسترسی به آن را نداشته باشد.

سپرهای امنیتی

توسعه‌دهندگان و پشتیبانان صرافی ارز دیجیتال والکس، در مورد هدف خود که سپرهای امنیتی است، ادعا دارند که با ابزارهای پیشرفته آن‌ها، دیگر هیچ‌کس توانایی دسترسی به دارایی کاربران را ندارد. آن‌ها برای ایجاد این امنیت، از ابزارهایی مانند دیوار‌های آتش، رمزنگاری داده‌ها و هویت کاربران، امکان بک‌آپ‌گیری از داده‌های سامانه و ده‌ها روش دیگر استفاده می‌کنند.

تنوع کوین‌ها

تنوع کوین‌های صرافی والکس، به اندازه سبدی با تنوع 120 رمز ارز مختلف است که این امر امکان معامله‌گری را در بازار بسیار گسترده و آسان می‌کند. سرمایه‌داران با‌توجه‌به رمزارز مدنظر خود اقدام به فعالیت در بازار می‌کنند.

پشتیبانی فوق حرفه‌ای

پشتیبانی از کاربران اولین و مهم‌ترین وظیفه یک صرافی‌ ارز دیجیتال معتبر است. در صرافی ارز دیجیتال والکس، یک تیم پشتیبانی قوی، با تعهد، دانش فنی بالا و حضور تمام وقت وجود دارد که در هر ساعتی از شبانه‌روز، آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات کاربران هستند.

احراز هویت

صرافی ارز دیجیتال والکس شدیدا به وقت اهمیت داده و ایمان دارد که بازی ارزهای دیجیتال، بازی ثانیه‌هاست. از‌این‌رو تنها در ارز 5 دقیقه احراز هویت کاربران در این صرافی امن انجام شده و آن‌ها می‌توانند به خرید ارز دیجیتال یا هرگونه فعالیت دیگر در بازار بپردازند.

بات والکس

بات معامله‌گر والکس یک دستیار خودکار است که معاملات شبانه‌روزی را به‌صورت خودکار و با دقت بالا پیش می‌برد. از‌آنجاکه این بات در ایران کمتر شناخته شده است؛ بنابراین کاربرانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، در واقع چند امتیاز از سایر فعالان جلو هستند؛ زیرا حتی هنگامی کاربر در خواب است، معامله انجام می‌گیرد.

والکس، دقیق‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی والکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که بات معامله‌گر حرفه‌ای را ارائه داده و سعی می‌کند به‌صورت هوشمند معاملات سودمند را انجام دهد. بات والکس می‌تواند معاملات سودمند سایر تریدرها را کپی کند و یک معامله موفق را رقم بزند. ازآنجایی‌که بات‌ درون خود صرافی والکس تعبیه شده‌اند، تنها با استفاده از چند کلیک می‌توان اقدام به فعال کردن آن‌ کرد.

معیارهای اساسی صرافی ارز دیجیتال والکس

یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها در این صرافی مدرن، صداقت و شفافیت با کاربران است. خوشبختانه صرافی والکس مخاطبان خود را از کلیه رویدادها و اتفاقات پیش آمده مطلع ساخته و در اولین فرصت اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهد. یکی دیگر از معیارهای والکس، نوآوری و دارابودن ویژگی‌های تکنولوژیک است. این صرافی تلاش می‌کند همواره پروژه‌های جذاب و منحصربه‌فرد دنیا را در دسترس کاربران خود قرار دهد.

استراترژی والکس برای خرید ارز دیجیتال بر چند معیار استوار است که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • توجه به پتانسیل رشد

  • میزان تقاضای یک کوین در بازار

  • مدیریت ریسک جهت حفظ دارایی کاربران

  • امنیت بالا

قبل از انتخاب صرافی خود تحقیق کنید

در‌حال‌حاضر تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران بسیار زیاد است. کاربران باید توجه داشته باشند که کلیه این صرافی‌ها معتبر نیستند و قبل از انتخاب، ابتدا باید در ارتباط با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها خوب تحقیق کنند. والکس به‌عنوان محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، از ارزهای متفاوتی پشتیبانی کرده و با محیط کاربری بسیارساده‌ای که دارد، امکان فعالیت و معامله را حتی برای تازه‌کارها، فراهم می‌کند.

مطالب ذکرشده هیچگونه تشویق و تبلیغی مبنی بر خرید کوین مربوطه نیست. برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه بهتر است کلیه معاملات و خرید و فروش‌ها در بازار ارز دیجیتال توسط افراد آموزش‌دیده و با‌تجربه انجام شود. راه‌های ارتباطی با صرافی ارز دیجیتال والکس:

/https://wallex.ir

[email protected]

021-91002275

021-91006555

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان