صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 121067

میم کوین جدید سولانا با پتانسیل 100 برابر شدن!

میم کوین جدید سولانا با پتانسیل 100 برابر شدن!
یکی از پرتکرارترین تبلیغات حوزه ارزهای دیجیتال، معرفی ایردراپ‌ها هستند. بازار ایردراپ‌ها به دلیل رایگان بودن و سیستم کسب آسان آن، طی سال‌های گذشته داغ شده است.

به گزارش شهر بورس، یکی از پرتکرارترین تبلیغات حوزه ارزهای دیجیتال، معرفی ایردراپ‌ها هستند. بازار ایردراپ‌ها به دلیل رایگان بودن و سیستم کسب آسان آن، طی سال‌های گذشته داغ شده است.

به هرسایتی که در دنیای کریپتو سر بزنید، در گوشه و کنار مطالب آن، تبلیغاتی مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. تبلیغات اغراق آمیز برای میم کوین‌هایی که هیچ پشتوانه‌ای ندارند.

میم کوین جدید سولانا با پتانسیل 100 برابر شدن!

رایگان بودن و کسب آسان این ایردراپ‌ها که در چند گام و بازنشر لینک‌هایی در شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر است، بسیاری از افراد را برای اقدام جهت دریافت این ایردراپ‌ها ترغیب می‌کند. اما نکته‌ای که اینجا مهم است به آن توجه داشت، درصد تبدیل هریک از این ایردراپ‌ها به یک توکن قابل معامله در استخرها و با صرافی‌های معتبر است.

یکی از تحلیلگران سایت coindesk در خصوص این ایردارپ‌ها می گوید: به دلیل اینکه این ایردراپ‌ها در کیف‌پول دیجیتال کاربران مبالغ فیک دلاری ایجاد می‌کند، بار روانی مثبتی در ذهن کاربران ایجاد می‌کند و آن‌‌ها را بدون توجه به آینده ایردراپ‌ها به مشارکت در طرح‌های اعلامی عرضه کننده، ترغیب می‌کند.

همچنین بسیاری از شرکت‌کنندگان در طرح‌های این‌چنینی که با عدم تخصص ایشان در استفاده از کیف‌پول دیجیتال همراه بوده است، تمام ایردراپ‌ها و حتی توکن‌های خود را نیز از دست داده اند. به این ترتیب که یا مشارکت دریکی از طرح‌های کلاه‌برداری ایردراپ‌ها دسترسی کیف‌پول خود را در اختیار عرضه کننده قرارداده اند و تمام ایردراپ‌ها و توکن های خود را از دست داده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان