شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر : 77933

موزه های شهرداری تبریز، میزبان بیش از ۱۷ هزار بازدیدکننده در روزهای نوروز

موزه های شهرداری تبریز، میزبان بیش از ۱۷ هزار بازدیدکننده در روزهای نوروز
بیش از ۱۷ هزار نفر از همشهریان و گردشگران نوروزی با حضور در موزه های شهرداری تبریز، اوقات بهاری خود را با شور و شادمانی همراه ساختند.

به گزارش شهر بورس، موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، در ایام تعطیلات نوروز با استقبال گسترده از سوی شهروندان و مهمانان نوروزی روبرو شدند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، افزود: موزه های شهرداری تبریز شامل موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، شاهد استقبال و حضور مخاطبان خود بود و یکی از پرکارترین روزهای خود را تجربه کردند و به عنوان یکی از  محبوب‌ترین نقاط و دیدنی‌های تبریز شناخته شدند.

امیرنصیربیگی ضمن قدردانی از تلاشگران فرهنگی‌ شهر، تصریح کرد: موزه های شهرداری تبریز به دلیل استقرار نمایشگاه های صنایع دستی، برگزاری برنامه‌های متنوع جشنواره نوروزی تبریز “بهشت ماندگار”، اجرای برنامه‌های زنده هنری، شاد و امکان آشنایی با هنرها و هنرمندان شهر، شاهد حضور علاقمندان به این حوزه بود و بسیاری از گردشگران، بخشی از سوغاتی‌ و هدایای نوروزی خود را از این محل‌ها تهیه کردند.


چرا بازار تبریز روی مهمانان نوروزی بسته بود؟


این حجم حضور و دیدارها در حالی بود که برودت پایین هوای تبریز، شرایطی خاص را برای تبریز فراهم آورده بود ولی با همه این شرایط این موزه‌ها پذیرای گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی بودند و بخشی از تبریزگردی خود را در این محل‌ها به انجام می رساندند.

موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به صورت یکسره و به شکل رایگان در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان