شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
کد خبر : 77841

چرا بازار تبریز روی مهمانان نوروزی بسته بود؟

چرا بازار تبریز روی مهمانان نوروزی بسته بود؟
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری تبریز گفت: دایر و یا تعطیل بودن مغازه های بازار تبریز در ایام نوروز با تصمیم خود مغازه داران می باشد.

به گزارش شهر بورس، احمد حمزه زاده در خصوص علت بسته بودن بازار سرپوشیده تبریز در روزهای حضور مسافران نوروزی اظهار داشت: بازار تبریز وابسته به نهاد یا سازمان خاصی نیست و کاملا خصوصی است فلذا دایر و یا تعطیل بودن مغازه ها با تصمیم خود کسبه می باشد.

وی افزود: برای دایر بودن مغازه های بازار تبریز، قبل از عید جلسه ای برگزار شد و از کسبه درخواست شد تا جایی که ممکن است مغازه ها را تعطیل نکنند که متاسفانه اکثر مغازه داران همچنان به رویه تعطیلی مغازه ها ادامه دادند اما در این میان هستند مغازه دارانی که کسب و کار خود را تعطیل نکرده و بر سر مغازه هایشان آمدند که از جمله آنان بازاریان بازار کفاشان، بازار امیرکبیر و… هستند تا مهمانان عزیز از آن قسمت دیدن فرمایند.


خواب میراث فرهنگی در تعطیلات نوروزی؛ متولی گردشگری شهر کیست؟


مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی اضافه کرد: حدود ۶۰ درصد مغازه های بازار سرپوشیده تبریز همچنان در تعطیلی به سر می برد که این رویه فقط تا پایان نیمه اول تعطیلات عید نوروز ادامه دار خواهد بود و پس از آن کسبه مغازه های خود را دایر خواهند کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال در مورد نحوه مجوز دهی به فعالیت رستوران ها در ایام ماه رمضان جهت خدمات رسانی به مسافران گفت: ما کاری با رستوران های سطح شهر نداریم، ما فقط مجورهای لازم را با اداره نظارت بر اماکن هماهنگ کرده ایم و مجوز فعالیت آنها را گرفته ایم.

حمزه زاده خاطر نشان کرد: رستوران های موجود در جاده های اصلی و فرعی، هتل ها، مهمان سراها و مسافرخانه ها مشغول به کار هستند و علاوه بر اینها برخی رستوران هایی که در مرکز شهر یا مکان هایی هستند که گردشگر زیادی را جذب خود می کنند، مجوز کسب و کار دارند که بتوانند به میهمانانمان نوروزی خدمات بهتری ارائه دهند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان