صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 98822

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر در گفت‌وگو با شهر بورس عنوان کرد؛

لزوم فعالیت نسل نوین تأمین سرمایه ها در کشور + فیلم

لزوم فعالیت نسل نوین تأمین سرمایه ها در کشور + فیلم
مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه سپهر صادرات ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت، بر لزوم فعالیت نسل نوین تأمین سرمایه ها در کشور تاکید کرد.

مهدی ابراهیمی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر صادرات در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس 2023، اظهار داشت: دهمین دوره نمایشگاه کیش اینوکس یکی از نقاط نیکو در عرصه اقتصاد کشور است که به همگرایی ۳ حوزه بانک، بورس و بیمه کمک می کند.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائلی که در حوزه صنایع کشور با آن مواجه هستیم با کمک راهکارهای ترکیبی این ۳ حوزه مرتفع می شوند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر افزود: از برگزاری نمایشگاه های مشابه استقبال می کنیم چراکه این گونه همایش ها به حل مسائل در سطح کلان و خرد می پردازد و زمینه فعالیت های بین بورس، بانک و بیمه را فراهم می کند.

ابراهیمی بیان کرد:  نوآوری های خوبی در پنل ها  مورد اشاره قرار گرفته و از سامانه های مفیدی رونمایی شد. همچنین حضور مسئولان ارشد ۳حوزه به اهمیت هرچه بیشتر این رویداد ها کمک کرد.


بیشتر بخوانید:سهامداران وسخوز بخوانند


وی با اشاره به زمینه های فعالیت شرکت تامین سرمایه سپهر صادرات، خاطرنشان کرد: شرکت تامین سرمایه سپهر در وضعیت خوبی قرار دارد و در دو حوزه مدیریت ثروت مشتریان و تامین مالی از طریق ابزارهای سرمایه ای و بدهی به اقتصاد کشور کمک می کنیم.

ابراهیمی، تامین سرمایه را از ارکان بسیار با ارزش و با اهمیت بازار سرمایه و اقتصاد کشور دانست و افزود: تأمین سرمایه ها علاوه بر ارائه خدمات و محصولات باید راهکارهای جدیدی برای ایجاد ارتباط بین شبکه ارزش تامین سرمایه و شبکه ارزش مشتریان ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر در ارتباط با خدمات این بانک گفت: اگر مشتریان به خصوص مشتریان حقوقی به صندوق های ما مراجعه کنند علاوه بر تقدیم نرخ سود بالاتر از حد متعارف بانک ها، خدمات متعددی از جنس ارائه ضمانت نامه های بانکی، خدمات لیزینگی، بیمه ای و کارگزاری را  از طریق شرکای راهبردی خود ارائه خواهیم داد. باید نسل نوین تأمین سرمایه  فعالیت خود را در کشور آغاز کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان