شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
کد خبر : 120476

قیمت سایپا اطلس در بازار + جدول

قیمت سایپا اطلس در بازار + جدول
سایپا پیش از پایان سال 1402، هاچ‌بک جدید خود، یعنی اطلس را به بازار فرستاد؛ بنابراین می‌توانیم تخمین مناسبی از قیمت سایپا اطلس در بازار داشته باشیم. سایپا این خودرو را به‌عنوان رقیبی برای پژو 207 به بازار عرضه کرده است؛ اما سایپا اطلس می‌تواند در چنین رقابتی برنده باشد؟

به گزارش شهر بورس، اگر این روز‌ها در خیابان شهر‌های بزرگ تردد کنید، می‌توانید برخی نسخه‌های اطلس را درحال تردد مشاهده کنید. با مشاهده این خودرو یک حقیقت در ذهن ما پدیدار می‌شود؛ اطلس درواقع همان کوییک است و به‌جز بخش دماغه خودرو، هیچ تفاوت دیگری با کوییک ندارد؛ بنابراین تنها مشوق برای خرید اطلس از سوی خریداران، چهره متفاوت این خودرو در جلو و عقب خواهد بود. البته کابین این خودرو نیز تا حدی نسبت به کوییک متفاوت است، اما الگو‌های به‌کاررفته در هر دو خودرو یکسان هستند. به‌عبارتی، اطلس همان کوییک است که اکنون اندکی ارتقا پیدا کرده!

اکنون می‌توانید در پلتفرم‌های خریدوفروش آنلاین خودرو، انبوهی از مدل‌های مختلف اطلس را ببینید که برای فروش آگهی شده‌اند. البته سایپا از بین چهار تیپ معرفی‌شده این خودرو، تنها اطلس G را به بازار عرضه کرده است. این نسخه، تیپ فول‌آپشن دنده‌ای اطلس به‌حساب می‌آید.


بیشتربخوانید: اجاره انواع خودرو برای مسافرت + قیمت


قیمت سایپا اطلس G به‌صورت رسمی حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، اما برای خرید این خودرو از بازار آزاد باید مبلغی در حدود ۵۳۰ میلیون تومان بپردازید. البته قیمت‌ها در بازار متغیر هستند و هر فروشنده با توجه به سلیقه خود این خودرو را قیمت‌گذاری کرده است؛ بنابراین ممکن است یک فروشنده اطلس را به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان آگهی کرده باشد، درحالی‌که فروشنده دیگری رقم ۵۴۰ میلیون تومان را برای اتومبیل خود درنظر گرفته است.

قیمت سایپا اطلس در بازار + جدول

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان