شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
کد خبر : 57211

باشگاه صددرصد از نماد استقلال حمایت می‌کند

علی دولتشاهی: به صف فروش استقلال توجه نکنید

علی دولتشاهی: به صف فروش استقلال توجه نکنید
علی دولتشاهی مشاور اقتصادی باشگاه استقلال مدعی شد که این باشگاه صددرصد از سهام خود حمایت می‌کند و قیمت این نماد افزایش خواهد یافت.

علی دولتشاهی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره صف فروش سهام باشگاه استقلال در بازار سرمایه، اظهار داشت: صف فروش و یا صف خرید، نسبت به عملکرد ما طی چند روز اخیر تعیین نمی‌شود. معیار واقعی، بازگشایی نماد استقلال بود که در قیمت 405 تومان انجام شد. اگر بخشی از حقوقی‌ها به صورت مدیریت شده اقدام به فروش می‌کنند، ارزش باشگاه استقلال را تعیین نمی‌کند.


بیشتر بخوانید : جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس


وی افزود: ارزش باشگاه استقلال را دارایی‌های ما که روزبه‌روز در حال افزایش است و عملکرد اقتصادی و سودهی که داریم، تعیین می‌کند. این صف فروش، چندان قابل توجه نیست و نباید به آن زیاد توجه کرد.

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شاید بخشی از صف فروش‌ها مدیریت شده باشد تا قیمت سهام، زیاد بالا نرود؛ البته این یک فرضیه است و امکان دارد چنین موضوعی اتفاق بیفتد. آنچه که مسلم بوده، این است که پس از بازگشایی نماد، اتفاقی در باشگاه رخ نداده که نشان دهنده ضعف اقتصادی باشد.

علی دولتشاهی: به صف فروش استقلال توجه نکنید؛ قیمت سهم حتماً افزایش می‌یابد

علی دولتشاهی ادامه داد: از طرف دیگر، دارایی‌هایی از جمله سند کمپ مرحوم ناصر حجازی در زمان ارزش گذاری آماده نبود و الان آماده شده که به زودی در سامانه کدال بارگزاری خواهد شد. پس ارزش سهام باشگاه استقلال باید رو به بالا باشد و به زودی هم قیمت حتماً افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید:  ورود استارتاپ ها به بازار سرمایه ادامه دارد


وی در پاسخ به این سوال که «آیا باشگاه استقلال از سهام خود در بازار سرمایه حمایت خواهد کرد یا خیر؟»، گفت: من به عنوان مشاور اقتصادی و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان خصوصی‌سازی، بورس و فرابورس می‌گویم که باشگاه استقلال صددرصد و محکم از سهام خود حمایت می‌کند. با رونمایی‌های اقتصادی که باشگاه انجام می‌دهد، سهام استقلال روزبه‌روز ارزشمندتر خواهد شد.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان