شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر : 57182

مدیرعامل فرابورس در گفت‌وگو با شهر بورس تشریح کرد؛

جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس

جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس
میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس را تشریح کرد و گفت: در حال تطبیق افشائیات هستیم و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، نماد پرسپولیس نیز گشایش خواهد یافت.

میثم فدایی در گفت‌وگو با شهر بورس، به بیان جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه سال مالی پرسپولیس منتهی به 31 خردادماه هر سال است و ناشران موظف هستند 60 روز پس از پایان سال مالی، صورت‌های مالی حسابرسی نشده خودشان را ارائه کنند، مجبور شدیم در باشگاه پرسپولیس صورت‌های مالی حسابرسی نشده را اخذ کنیم.

وی افزود: سال مالی استقلال منتهی به 31 تیرماه است که در گشایش استقلال موعد قانونی برای انتشار صورت مالی سالانه حسابرسی نشده وجود نداشت و همین موضوع، علت اختلاف موارد افشا بین دو باشگاه بود.


بیشتر بخوانید:  ورود استارتاپ ها به بازار سرمایه ادامه دارد


جزئیات بازگشایی نماد پرسپولیس

مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در پاسخ به این سوال که «نماد پرسپولیس چه زمانی بازگشایی خواهد شد؟»، گفت: صورت‌های مالی حسابرسی شده پرسپولیس را دریافت کردیم و تاییدیه حسابرس مبنی بر رویه شناسایی درآمد افشا شده است. در حال حاضر، در حال تطبیق افشائیات و قرارداد بازیکنان هستیم و اگر مشکلی در خصوص افشا وجود نداشته باشد، نماد گشایش خواهد یافت.

به گزارش شهر بورس، پذیره نویسی سهام دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در آخرین روز کاری سال 1400 به اتمام رسید و نماد باشگاه استقلال، روز چهارشنبه هفته گذشته (2 شهریور) بازگشایی شد.

با این حال، نماد پرسپولیس همچنان بازگشایی نشده است و شرکت کنندگان در پذیره نویسی پرسپولیس، منتظر بازگشایی سهام این باشگاه هستند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان