شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 4327

آخر هفته ۲۲ هزار میلیارد تومانی بورس تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص بورس تهران امروز (چهارشنبه) با افزایش ۶ هزار و ۶۰۰ واحدی عدد یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۷۸ واحد را نمایش داد و شاخص هم وزن نیز به رقم ۴۷۸ هزار واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحدی وارد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص بورس تهران امروز (چهارشنبه) با افزایش ۶ هزار و ۶۰۰ واحدی عدد یک میلیون و ۷۵۳ هزار و ۶۷۸ واحد را نمایش داد و شاخص هم وزن نیز به رقم ۴۷۸ هزار واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال یک میلیون و ۳۴۴ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۳ میلیون و ۲۹۳ هزار واحد را ثبت کرد.

با دست به دست شدن ۱۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲ میلیون و ۳۷۷ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات بورس تهران به ۲۲ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “فولاد“، “شستا” و “شپنا” به ترتیب با ۴۳۸۶، ۲۹۹۲ و ۲۰۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل داشتند.

بیشتر بخوانید:

بورس فردا چه می‌شود؟
کارمندان بورس باز؛ بحران جدید شهرداری تبریز!
جزییاتی از عرضه دارا دوم در بورس

در مقابل، سه نماد “فملی“، “وبملت” و “پارس” به ترتیب با ۲۸۳۷، ۱۶۱۴ و ۹۸۹ واحد بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز “وبملت”، “فملی” و “شبندر” پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند.

از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، فرآورده های نفتی برترین گروه صنعت بود و بانک و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نمادهای خودرو و خساپا هم که قرار بود از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۵۰ قابل معامله باشند به علت تغییرات بیش از ۵۰ درصدی متوقف شدند و بازار امروز شاهد معاملات آن‌ها نبود.

با وجود کندی هسته معاملات، شاخص بورس تهران به لطف نمادهای پتروشیمی خود را مثبت نگه داشت، اما باید دید که در معاملات هفته آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 4 =

پراپ تریدینگ

کمان