صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
کد خبر : 58025

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس تشریح کرد؛

رشد نمادهای کوچک نکته روشن بورس در روزهای اخیر

رشد نمادهای کوچک نکته روشن بورس در روزهای اخیر
سپهر آصفی کارشناس بازار سرمایه رشد نمادهای کوچک را نکته روشن بورس در روزهای اخیر دانست و گفت: در صورت تداوم اوضاع موجود می‌توان انتظار افزایش تعداد نمادهای مثبت را داشت.

سپهر آصفی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: بازار سهام روند رکودی خود را مانند هفته های گذشته سپری می کند و ارزش معاملات هفته‌هاست در محدوده سه هزار میلیارد تومان و کمتر از آن نوسان می‌کند.

وی افزود: علل متعددی را می‌توان برای بی رمقی بازار و تردید خریداران به بازار نام برد که مهم ترین آن ها نبود چشم انداز مثبت از برجام در آینده‌ای نزدیک، سیاست‎های انقباضی بانک مرکزی و احتمال افت بیشتر کامودیتی‌ها هستند.


بیشتر بخوانید: پولِ بورس به بازار مسکن رفته است


سپهر آصفی بیان کرد: به نظر می‌رسد تا شفاف نشدن موارد فوق برای معامله گران بازار روند نوسانی خود را ادامه دهد و خرید و فروش سهام با دید کوتاه مدت صورت پذیرد. همچنین جلسه شورای حکام از موضوعاتی است که می‌تواند در کوتاه مدت شرایط فعلی را کمی دگرگون کند.

این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: اخبار واصله تاکنون، احتمال بروز تغییرات شدید در سیاست کشورهای طرفین توافق را کم‌رنگ می‌کند. در نتیجه هیچ‌یک از موارد مبهم به نظر نمی‌رسد در کوتاه مدت رفع شوند.


بیشتر بخوانید: در انتهای اصلاح بورس قرار داریم


وی رشد نمادهای کوچک طی روزهای اخیر را نکته مثبتی دانسته و تصریح کرد: نکته روشن روزهای اخیر حرکت رو به جلوی سهام بعضی از شرکت‌های کوچک است که در صورت تداوم اوضاع موجود می‌توان انتظار داشت تعداد سهام شرکت‌های بیشتری در آینده نزدیک با اقبال فعالان بازار مواجه شوند و دامنه سهم های رو به رشد افزایش یابد.

سپهر آصفی ادامه داد: بازار سهام برای رشد مداوم و بلندمدت خودت به اخبار برجامی دل خوش کرده است و اخبار مثبت می تواند ابهامات را کاهش دهد تا هم فروشندگان از مواضع سنگین خود عقب نشینی کنند و هم خریداران با دلگرمی بیشتر بتوانند در این بازار حضور داشته باشند و خاطرات تلخ دو سال اخیر در حافظه آنها کم رنگ شود.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان