صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 85731

سهیلا نقی پور در گفت‌وگو با شهر بورس:

پیش بینی بورس در زمستان 1402/ رشد بازار پله ای خواهد بود

پیش بینی بورس در زمستان 1402/ رشد بازار پله ای خواهد بود
نقی پور کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش بینی می شود در فصل پایانی سال بورس با رشد همراه شود، اما این پله به پله خواهد بود.

سهیلا نقی پور کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس درباره ارزیابی بازار بورس تا پایان سال اظهار داشت: فکر می‌کنم در نیم فصل بعدی روند صعودی بازار شروع خواهد شد. البته قرار نیست رشد شارپی که در سال ۹۹ داشتیم را تجربه کنیم.

وی افزود: امسال رشد بازار بورس قرار است پله به پله شکل بگیرد. فکر می‌کنم برای فصل پایانی سال با افزایش قیمت دلار، بورس هم رشد داشته باشد. برای فصل تابستان با کاهش دلار روبه‎رو هستیم و احتمال دارد قیمت دلار تا ۴۲ یا ۴۵ برسد ولی در فصل‌های بعدی رشد خودش را نشان خواهد داد.

این کارشناس سرمایه با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری غیرمستقیم، عنوان کرد: همیشه توصیه می‌کنم وقتی مشخص نیست چه سهامی خرید شود، سهامداران می‌توانند از صندوق‌های درآمد ثابت استفاده کنند.

نقی پور ادامه داد: صندوق‌های خوبی داریم که سودساز و بدون ریسک هستند. سهامداران می‌توانند از روش سرمایه گذاری غیرمستقیم استفاده کنند تا سرمایه اصلی‌شان را از دست ندهند.

وی تصریح کرد: سهامداران می توانند سهام مورد نظر خود از نمادهایی که در کف قیمت قرار دارند انتخاب و سرمایه گذاری کنند. در غیر این صورت چون در بحث مذاکرات رشد یا افت سهام‌های دلاری مطرح بوده، بهتر است روی این سهم‌ها تمرکز نکنند.

سهیلا نقی پور کارشناس بازار سرمایه گفت: بسته به شرایط شرکت و صورت مالی که منتشر می‌شود و افزایش سرمایه‌هایی که شرکت ها دارند، سهامداران می توانند تصمیم گیری کنند که تا مجمع در سهم بمانند یا قبل مجمع آن را بفروشند.


بیشتر بخوانید: دولت سال هاست که در بورس دخالت می کند/ این وضعیت بهبود نخواهد یافت


این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به وضعیت بازارهای من همیشه به اهالی بازار سرمایه، بازار بورس را پیشنهاد می‌کنم ولی از آنجاییکه بحث کاهش قیمت دلار را داریم، می‌تواند فرصت خوبی برای خرید باشد چون بالاخره روند دلار افزایشی خواهد شد. در کنار آن صندوق‌های سرمایه گذاری وجود دارد که می‌توانند از آن خرید کنند و از هر صنعتی یک خریدی داشته باشند؛ دلار، سکه، سهام.

رشد بازار بورس پله ای خواهد بود

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان