صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۲۲
کد خبر : 125167

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد
طی حکمی از سوی شهردار تبریز، اکبردنیادوست، به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، طی حکمی از سوی شهردار تبریز و با حضور سیاوش فتح الهی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار، اکبر دنیادوست، به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد.

 سیاوش فتح الهی، با اشاره به تحقق کامل بودجه و پیشرفت فیزیکی مناسب طرح های عمرانی و اجرایی در حال اجرای منطقه ۹ طی سال ۱۴۰۲ گفت: سال ۱۴۰۲ افزون بر تحقق بودجه و دستیابی به پیشرفت خوب در حوزه عمرانی و اجرایی، در حوزه مدیریت املاک نیز شاهد موفقیت در رفع بعضی از مشکلات موجود بر سر راه پرونده های تخصیص و دفع نارضایتی شهروندان در منطقه 9 بودیم که جای قدردانی دارد.

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی شد

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری کلانشهر تبریز، در ادامه با تأکید بر این نکته که مسیر پیشرفت تبریز از منطقه ۹ می‌گذرد، اظهار امیدواری کرد گام های مناسب و شایسته‌ای در حوزه مطالعات و برنامه ریزی منطقه ۹ برداشته شود.

در بخش دیگری از این جلسه، بدری حامد، طی سخنانی با اشاره به تلاش ها و زحمات پرسنل شهرداری منطقه ۹ گفت: اگر موفقیتی در این منطقه مشاهده می شود، بی تردید، مرهون کوشش و زحمات پرسنل سختکوش این منطقه است.

در پایان این جلسه، سیاوش فتح الهی ضمن قدردانی از زحمات هادی بدری حامد و آرزوی توفیق برای وی در سمت جدید خود، اکبر دنیادوست را به عنوان سرپرست جدید منطقه ۹ معرفی کرد.

اکبر دنیادوست از پرسنل با تجربه شهرداری کلانشهر تبریز است که با حفظ سمت پیشین خود به عنوان مدیرکل اداره املاک و مستغلات شهرداری تبریز، با حکم یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز به سمت سرپرستی منطقه ۹ انتخاب  شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان