صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 120948

روش های واریز و برداشت در بروکر بزرگ آلپاری

روش های واریز و برداشت در بروکر بزرگ آلپاری
بروکر آلپاری یکی از با سابقه‌ترین کارگزاری‌های فارکس است از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را در زمینه جفت ارزها و CFD آغاز کرده و ایرانیان نیز می‌توانند از خدمات گسترده آن استفاده کنند.

به گزارش شهر بورس، بسیاری از معامله گران ایرانی از آلپاری با عنوان بهترین بروکر یاد می‌کنند و از آن برای انجام فعالیت‌های معاملاتی خود استفاده کرده و یا سابقه فعالیت در آن را داشته‌اند.

این بروکر خدمات بسیار متنوعی را در دسترس کاربران خود قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تنوع در نحوه واریز و برداشت است. در ادامه مطلب بیشتر با آلپاری و نحوه تراکنش در آن آشنا خواهیم شد.

آلپاری چیست؟ 

آلپاری نام یکی از بهترین بروکر های فارکس است که معامله‌گران به راحتی و حداقل با واریز ۱ دلار امکان فعالیت در آن را پیدا کرده و می‌توانند به معامله بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی مختلف در آن بپردازند. آلپاری قابل اجرا بر روی سه پلتفرم معاملاتی مشهور دنیا یعنی متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و Webtrader بوده و کاربران آن از پشتیبانی به زبان فارسی نیز بهره‌مند هستند.

از بارزترین ویژگی‌های آلپاری امکان تراکنش واریز و برداشت از طریق روش‌های مختلفی مانند ریالی، پرفکت‌مانی، بیت کوین، تتر و سایر رمز ارزها بوده که این موضوع راحتی زیادی را برای مشتریان فراهم کرده است. کاربران آلپاری می‌توانند تا لوریج ۱:۳۰۰۰ را در معاملات خود اعمال کرده و به این وسیله حجم‌هایی چندین برابر مارجین خود را معامله کنند. قابلیت کپی تریدینگ و حساب اسلامی از مزیت‌های دیگری هستند که برای مشتریان این کارگزاری در دسترس هستند.

راه‌های واریز وجه در آلپاری

مشتریان آلپاری از طریق چندین روش گوناگون می‌توانند اقدام به واریز وجه مورد نظر به حساب کاربری خود کنند. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم پرداخت.

  • واریز از طریق کارت‌های اعتباری

این روش مخصوص افراد خارجی و یا ایرانیانی است که دارای حساب خارجی هستند.

  • واریز وجه به صورت ریالی

کاربران بروکر آلپاری می‌توانند از طریق پلتفرم تاپ چنج واریز و برداشت ریالی در این بروکر انجام دهند.

  • انتقال وجه از طریق پرفکت مانی

Perfect money نیز یکی از ابزاری‌های اینترنتی جابجایی وجه به شمار می‌آید که در شرایط تحریم ایرانیان می‌توانند از طریق آن حساب بروکر آلپاری و یا بسیاری از بروکر‌های دیگر را شارژ کنند. پرفکت مانی به عنوان یکی از سایت‌هایی شناخته می‌شود که از زبان فارس پشتیبانی کرده و کاربران آن می‌توانند ارزهایی همچون دلار آمریکا، یورو، طلا و بیت کوین را در آن خریداری کرده و یا آن را انتقال دهند.

  • واریز و برداشت در آلپاری به وسیله رمز ارزها

مشتریان آلپاری امکان واریز و برداشت از طریق ۵۰ ارز دیجیتال مختلف را در شبکه‌های BEP20، ERC20 و TRC20 را داشته اما شاید بسیاری از رمز ارزها هزینه تراکنش بالاتر و سخت‌تری نسبت به تتر داشته باشند. بنابراین تتر به عنوان یکی از به صرفه‌ترین و راحت‌ترین روش‌های انتقال وجه در بروکر آلپاری به شمار می‌آید. در ادامه مطلب با نحوه واریز برداشت از طریق تتر نیز آشنا خواهیم شد.

  • انتقال وجه از طریق نتلر

نتلر نیز سیستم انتقال وجه دیگری است که از طریق ان برای خرید کالا‌ها نیز می‌توان استفاده کرد. این سیستم برای حساب‌های خارجی فعال بوده و امکان استفاده از آن برای حساب‌های ایرانی وجود ندارد

روش های واریز و برداشت در بروکر بزرگ آلپاری

  • واریز و برداشت با اسکریل

Skrill روش دیگری است که کاربران بروکر آلپاری می‌توانند از طریق ان حساب خود را شارژ کرده و یا اقدام به برداشت کنند. در این اقدام کمتر از ۱۰ یورو نمی‌توان واریز کرد و حداکثر پرداخت نیز ۱۰ هزار یورو است.

  • تراکنش از طریق بیت کوین

بیت کوین رمز ارز دیگری است که از طریق آن می‌توان حساب خود را در بروکر آلپاری شارژ کرد و یا از آن برداشت نمود.

  • واریز و برداشت با وبمانی

سرویس انتقال وجه وب مانی برای ایرانیان فعال بوده و آن‌ها می‌توانند در این سرویس احراز هویت کنند. البته اخیرا و پس از جنگ اوکراین این سرویس از دسترس خارج شده ولی این روش بسیار آسان بوده و کارمزد بسیار پایینی دارد (۰.۸ درصد).

  • واریز و برداشت از طریق تتر

یکی از محبوب‌ترین و به صرفه‌ترین روش‌های واریز و برداشت در بروکر آلپاری رمز ارز تتر بوده که بسیاری از افراد در سراسر دنیا این رمز ارز را برای انجام تراکنش‌های مالی خود در بازار فارکس و دیگر بازار‌های مالی استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب به آموزش نحوه واریز و برداشت از طری قاین رمز ارز محبوب خواهیم پرداخت.

چگونه تتر را به حساب بروکر آلپاری واریز کنیم؟ 

واریز در بروکر آلپاری از طریق تتر بسیار آسان بوده و تنها کافی است مراحل زیر را به دقت انجام دهیم.

  • ورود به حساب کاربری

  • انتخاب گزینه واریز وجه از منوی سمت راست کابین شخصی

  • انتخاب حساب مقصد مورد نظر و کلیک بر روی دکمه ادامه

  • ورود مبلغ مورد نظر به همراه کد ملی یا شماره پاسپورت در محل تعبیه شده و کلیک بر روی دکمه ادامه

  • چک کردن تراکنش پیش از ارسال و فشردن دکمه انتقال وجه پس از اطمینان از درستی اطلاعات

  • انتخاب رمز ارز مورد نظر در صفحه جدید جهت شارژ حساب به وسیله آن

  • کپی کردن آدرس کیف پولی که قصد انتقال وجه را به آن دارید (حداقل ۱۰ دلار)

  • رفتن به کیف پول یا صرافی‌ای که در آن تتر دارید

  • ارسال تتر به آدرس کیف پولی که کپی کرده اید.

روش های واریز و برداشت در بروکر بزرگ آلپاری

چگونه تتر را از حساب بروکر آلپاری برداشت کنیم؟

جهت برداشت وجه از حساب بروکر آلپاری اقدامات زیر الزامی است.

ورود به کابین شخصی

کلیک بر روی گزینه برداشت وجه در منو

ورود مبلغ قابل برداشت و رمز ارز مورد نظر (تتر)

وارد کردن آدرس کیف پول مقصد و زدن تیک علت برداشت و کلیک بر روی ادامه

تایید اطلاعات در صورت صحت

سخن آخر ـ روش‌های واریز و برداشت بروکر آلپاری

در این نوشته با بروکر آلپاری و راه‌های واریز و برداشت از این کارگزاری آشنا شدیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین بروکر برای انجام معاملات، ارائه راه‌های متنوع واریز و برداشت برای سهولت این کار است. آلپاری یکی از بروکر‌های پیشرو در این مسیر بوده و با ارائه راه‌های متنوع واریز و برداشت در کنار بسیاری از امکانات معاملاتی دیگر توانسته مشتریان بسیار زیادی را از سراسر دنیا جذب کند. به طور کلی واریز و برداشت از طریق تتر یکی از کم هزینه‌ترین و راحت‌ترین روش‌های تراکنش بوده که بسیاری از معامله گران از این روش برای انجام تراکنش‌های مالی خود در بازار فارکس استفاده می‌کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان