صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
کد خبر : 89391

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس در گفت‌وگو با شهر بورس پاسخ داد؛

دحاوی تعلیق شد/ تکلیف سهامداران چه می شود؟

دحاوی تعلیق شد/ تکلیف سهامداران چه می شود؟
داروسازی الحاوی شب گذشته از تعطیلی شرکت خبر داده بود. مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس از تعلیق نماد دحاوی جهت بررسی بیشتر خبر داد.

به گزارش شهر بورس، شرکت داروسازی الحاوی شامگاه دیروز از تعطیلی این داروسازی الحاوی خبر داد. در حالی دحاوی تعطیل شد که این شرکت در بازار پایه فرابورس پذیرفته شده و دارای سهامداران حقیقی و حقوقی است.

در این شرایط، انتظار می‌رفت که این شرکت داروسازی نامه منتشر شده را از طریق کدال اطلاع رسانی می کرد، اما این اتفاق نیفتاد.


بیشتر بخوانید: 40 درصد ارزش کل بازارهای فرابورسی در اختیار بازار دوم


زهرا زارع، مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس درباره تعطیلی این شرکت به شهر بورس گفت: شرکت داروسازی الحاوی مکاتبه‌ای با فرابورس انجام نداده و صرفاً نامه تعطیلی آن در فضای مجازی منتشر شده است. در این راستا، فرابورس با شرکت مکاتبه می‌کند و نتیجه از طریق کدال به اطلاع سهامداران می‌رسد.

وی افزود: در قدم اول نماد دحاوی را تعلیق کردیم تا سهامداری آسیب نبیند. حتماً نتیجه مکاتبه با شرکت به اطلاع سهامداران و فعالان بازار سرمایه خواهد رسید.

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس در پاسخ به این سوال که «در صورت تعطیلی شرکت، تکلیف سهامداران دحاوی چه خواهد شد؟»، گفت: فعلاً باید منتظر توضیحات شرکت باشیم. این موضوع فعلاً مبهم بوده و امیدواریم حل شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان