شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 121134

جهاد تعطیلی نمی شناسد؛

خداقوت و تبریک عید به کارکنان خط تولید توسط مدیر مجتمع مس سونگون

خداقوت و تبریک عید به کارکنان خط تولید توسط مدیر مجتمع مس سونگون
مدیر مجتمع مس سونگون در دومین روز عید با حضور در مجتمع و بازدید از خط تولید و طرح های توسعه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و خداقوت گویی به آنان، عید باستانی نوروز را تبریک گفت.
به گزارش شهر بورس، عظمایی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: همکاران مجتمع مس سونگون بارها با ثبت رکوردهای تولیدی نشان دادند که تولید و اعتلای شرکت مس به اهداف عالیه خود و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در زمینه های مختلف همواره هدفی مقدس برای آنان بوده است و هیچ مسئله ای نمی تواند این عزیزان را از دستیابی به این اهداف باز دارد که جای تقدیر و تشکر را دارد.
وی تولید را یکی از مهمترین عامل رشد اقتصادی دانسته عنوان کرد: در کنار بازنگری در فرآیندها جهت ارتقای سیستم موجود و افزایش بهره وری، باید بپذیریم جهش تولید در مجتمع با بهره برداری از طرح های توسعه نمود پیدا خواهد کرد مسئله ای که بر روی آن تاکید داشته و عزم راسخی برای پیشبرد اهداف توسعه ای صنعت مس  در آذربایجان به کار خواهیم بست.
مدیر مجتمع مس سونگون در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین وضعیت تولید و طرح های توسعه، ابراز امیدواری کرد با توانمندی های داخلی و کارکنان مجتمع انشالله سالی پر برکت را برای این صنعت در پیش رو خواهیم داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان