شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 76568

جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟ + بیوگرافی

جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی مشخص شد و نام جمشید برزگر نیز در بین منتخبین دیده می شود اما جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟

شهر بورس – ابوالفضل برجی مرندی، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی تبریز نیز مشخص شد که در این بین نام جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان نیز دیده می شود. اما جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟

جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟ + بیوگرافی

جمشید برزگر متولد سال 1337 در شهرستان میاندوآب است که مدرک کارشناسی ارشد ساختمان را اخذ کرده است. وی از سال 1354 در تبریز وارد حوزه تولید مسکن و ساختمان شد و شرکت بتن محاسب را نیز در سال 1362 تاسیس کرد.

جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان

جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان

وی در سال 1372 موفق به تاسیس شرکت بتن کاوه آذربایجان به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای ساختمانی کشور شد که انجام پروژه های متعدد ماندگار و ارزشمندی در عرصه مسکن و ساختمان در کارنامه این شرکت دیده می شود.

تاسیس کارخانه گچ شهریار، رئیس هیات مدیره شرکت دژ بتن آذربایجان ( تولید کننده مصالح ساختمانی )، سهامدار شرکت تولیدی وزین چوب، دریافت چندین مجوز بهره برداری از معادن گچ ،آهن ، مس و سنگ، ریاست هیات مدیره و بزرگترین سهامدار شرکت آبادگران سهند ( تاسیس 1375 ) بخشی دیگر از رزومه جمشید برزگر است.

بر اساس گزارش شهر بورس، وی همچنین یکی ازعمده ترین سهامدار کنسرسیوم سهند آب آذربایجان ( ساکو ) بوده و ریاست هیات مدیره ی انجمن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان آذربایجان شرقی از بدو تاسیس ( 1381 ) تا کنون را در کارنامه خود دارد.

برزگر عضو موسس و نائب رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران از سال 1382 تا 1392 بوده که از این سال تاکنون طی دو دوره انتخابات با اخذ اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس هیات مدیره کانون سراسری انتخاب شده و منجر به تحولات چشمگیری در فعالیتها و رویکردهای این کانون شده است که از جمله این اقدامات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ارتقای جایگاه و اعتبار انبوه سازان در نهادها و مجامع مهم تصمیم گیری و اجرایی کشور نظیر مجلس شورای اسلامی،نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های مرتبط

– تشکیل جلسات منظم و مستمر با معاون اول محترم رئیس جمهور و معاونین ایشان ، وزرا و معاونین و مدیران کل وزارتخانه های راه و شهرسازی ، کشور ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ، بانک مرکزی و سایر بانکهای خصوصی و دولتی ، معاونت های قوه قضائیه ،کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی و …

-عضویت کانون سراسری انبوه سازان در اتاق ایران و انجمنهای استانی در اتاقهای مراکز استانها

جمشید برزگر از سال 1382 تا 1393 عضو هیات موسس و نائب رئیس هیات مدیره کانون کارفرمایی استان آذربایجان شرقی بوده و در سال 1393 به عنوان رئیس هیات مدیره این کانون انتخاب شد.

عضویت در شورای مسکن استان آذربایجان شرقی، عضویت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، عضویت در کارگروه سه جانبه دولت ، کارفرما و کارگر استان، انتخاب و تجلیل به عنوان چهره ماندگار مدیریت در بخش صنعت و معدن توسط کمیته کارآفرینی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال 1393، انتخاب و تجلیل به عنوان کارآفرین نمونه توسط سازمان تامین اجتماعی استان در سال 1393، انتخاب به عنوان چهره برتر صنعت ساختمان کشور در بخش خصوصی در سال 1392 طی نظرسنجی پایگاه اطلاع رسانی صما و انتخاب و تجلیل متعدد و متمادی به عنوان انبوه ساز برتر کشور نیز بخش دیگری از عملکرد موفق این فعال اقتصادی است.

جمشید برزگر انبوه ساز ساختمان تبریز

انتخاب جمشید برزگر به عنوان نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز

در اردیبهشت ماه سال 1394 هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با انجام انتخابات در جلسه هیات نمایندگان تعیین گردید. در این انتخابات که روز سه شنبه هشتم اردیبهشت در محل اتاق تبریز صورت گرفت جمشید برزگر رئیس هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان آذربایجان شرقی با کسب آرای لازمه به عنوان نائب رئیس اتاق تبریز انتخابات شد.

گزارش شهر بورس می افزاید، رئیس هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان ایران در انتخابات هیات نمایندگان اتاق تبریز که 18 اسفند 93 برگزار شد با حضور در گروه انتخاباتی معدن موفق به اخذ 253 رای شده بود و در انتخابات هیات رئیسه نیز در سمت نائب رئیسی کاندیدا شده و در نهایت با کسب اکثریت آرا به عنوان یکی از نواب رئیس اتاق انتخاب شد.

حضور در ائتلاف اتاق فردا و کسب دومین رای گروه معدن در سال 97

جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز نیز جزو ائتلاف اتاق فردا بود و با کسب ۳۹۹ رأی در گروه معدن پس از صمد حسن زاده در جایگاه دوم قرار گرفت.

در این دوره از انتخابات یونس ژائله، عباس کمالی، مسعود بنابیان، رضا کامی، قاسم قویدل، سونیا اندیش، ناصر امجد، محمود ابراهیمی، ابوالفتح ابراهیمی، میریوسف حسینی ۱۰ عضو ائتلاف ۲۰۲۰ به عضویت هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز در آمدند.

 

همچنین پنج عضو ائتلاف اتاق فردا نیز با نام‌های پرویز بیوک، رسول بیوک، علی سالک نجات، صمد حسن زاده و جمشید برزگر از سوی دیگر به عضویت این هیأت در آمدند.

اظهار نظرات جمشید برزگر در انتخابات سال 97

جمشید برزگر در بهبوهه انتخابات اتاق بازرگانی در سال 97 در گفت و گو با خبرنگار نصر نیوز با بیان اینکه ائتلاف “اتاقی برای فردا” برای تشکیل تیمی منسجم ایجاد شده است و نمونه ای از کار شورایی آمیزه با علم و تجربه است، گفت: نمایندگان و نامزدهای انتخاباتی از نخبه های اقتصادی بخش خصوصی، دارندگان تولیدی، کارآفرینان موفق، بازرگانان و تجار هستند و برای توسعه و گسترش منابع بخش خصوصی عهد بسته اند.

وی با اشاره به اینکه این ائتلاف که علم را در کنار تجربه و صداقت و پاکدستی را برای پیشبرد اهداف راهبردی خود لازمه کار خود قرار داده است، اظهار داشت: ائتلاف “اتاقی برای فردا” برای خدمت به بخش خصوصی عهد بسته است ه خدمت برای کسانی که به فکر مسائل و منافع شخصی هستند.

جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان

وی افزود: اعتقاد دارم باید به عنوان یک مطالبه گر برای بخش خصوصی قدم برداریم و با شهامت و شجاعت واقعیت و مشکلات را به زبان بیاوریم و به فکر منافع بخش خصوص در تمام حوزه های خدمات، صنعت، تجارت، بازرگانی، کشاورزی و مخضوصا معدن که جایگاه ویژه ای در استان ما دارد باشیم.

اظهار نظرات جمشید برزگر در انتخابات سال 1401

به گزارش شهر بورس، جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان در نشست بزرگ ائتلاف «اتاقی برای همه» به تجلیل از فعالیت‌های یونس ژائله پرداخت و اظهار داشت: آقای ژائله به عنوان صادرکننده ملی برای بالای ۱۸ هزار نفر در سطح آذربایجان اشتغالزایی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اتاق بازرگانی در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: بزرگ ترین وظیفه اتاق، مسئولیت اجتماعی است که اتاق تبریز در دوران کرونا یکی از درخشان ترین برنامه های خود را برگزار کرد و اقدامات مختلف حمایتی سنگ تمام گذاشت، هیچ کدام از تشکل‌ها وظیفه اجتماعی خود را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

برزگر فعال حوزه حوزه تولید مسکن و ساختمان ادامه داد: وظیفه اتاق مشاوره به سه قوه است. اعضای هیئت نمایندگان باید با شهامت و با شجاعت در گفتار و حمایت از حقوق مشروع اعضای اتاق به بخش خصوصی کمک کنند.

وی درباره موانع کسب و کارها گفت: مشکلات ما از طرف قانون گذاران است. در این شرایط کدام تولیدکننده، صادرکننده و واردکننده می‌تواند کار کند؟

این عضو ائتلاف اتاقی برای همه تاکید کرد: ما یک قدم هم از حق بخش خصوصی عقب نمی‌نشینیم. اعضای این ائتلاف حتی سر سوزنی به رانت متصل نیستند و مطالبه‌گرانه برای حل مشکلات بخش خصوصی تلاش خواهند کرد.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − پانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان