صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر : 116902

برگزاری کارگاه آموزشی “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی”

برگزاری کارگاه آموزشی “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی”
کارگاه آموزشی با موضوع "رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی" برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، کارگاه آموزشی با موضوع “رانندگی ایمن و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی” برای رانندگان جدیدالاستخدام برگزار شد.

در این کارگاه سرهنگ محدث کارشناس پلیس راهور ضمن تشریح مفادی از آیین نامه راهور، در خصوص اهمیت وسایط حمل و نقل عمومی و ضرورت احترام گذاشتن به قوانین و مقررات، نکات ویژه ای را مطرح و به محدودیتهای حرکت و سرعت در جاده‌ها بوسیله علائم و تابلوهایی که تعیین گردیده و رانندگان موظف به تبعیت از آنها هستند اشاره کرد.

وی همچنین به آموزش صحیح حرکت وایست در چهارراه ها  و سه راه ها، آشنایی با ورود و خروج از تقاطع ها و یا حق تقدم عبور در تقاطع، آشنایی با ورود وخروج از میدان و نکات مربوط به رعایت حق تقدم در میدانها، آشنایی با حرکت در معابر پر رفت وآمد – رعایت سرعت مجاز- چگونگی استفاده از آینه ها و … اشاره کرد.

در ادامه این جلسه رانندگان مشکلات خود را در خصوص پارک خودروهای سواری در ایستگاهها، سه زمانه نبودن برخی چراغ های راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها و … مطرح کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان