تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
کد خبر : 84419

بروکر کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام یک مجاز است؟

بروکر کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام یک مجاز است؟
Quotex یا کوتکس یکی از بروکرهای فعال در زمینه تجارت دارایی دیجیتال است اما بروکر کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام یک مجاز است؟

به گزارش شهر بورس، Quotex یا کوتکس یکی از بروکرهای فعال در زمینه تجارت دارایی دیجیتال است. این شرکت از طریق یک پلت فرم آنلاین معاملات ارز دیجیتال، آموزش، ابزارهای تحلیلی و معمولاً انواع حساب های تجاری با شرایط مالیاتی متفاوت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

صرافی کوتکس دارای امتیاز 4.1 ستاره از 246 بررسی است که نشان می دهد اکثر مشتریان به طور کلی از خرید خود راضی هستند. بررسی‌کنندگانی که از Quotex راضی هستند، اغلب به پلتفرم معاملاتی، گزینه‌های باینری و پشتیبانی مشتری اشاره می‌کنند. کوتکس رتبه 2 را در بین سایت های معاملات ارزی دارد. در ادامه بیشتر به بروکر کوتکس،  دارایی های که پشتیبانی می کند و این که بروکر کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام یک مجاز است می پردازیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بروکر کوتکس چیست؟

بروکر کوتکس چیست؟

QUOTEX، نام تجاری Maxbit LLC.، ظاهراً یک کارگزار باینری آپشن و فارکس است که در “سنت وینسنت و گرنادین ها” ثبت شده است و به مشتریان خود یک WebTrader را به عنوان پلت فرم معاملاتی خود همراه با بیش از 410 ابزار مالی قابل معامله ارائه می دهد.

صرافی کوتکس به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات تجاری، انواع ارزهای مختلف را پشتیبانی می‌کند. همچنین این شرکت برای معامله گران خود امکان پذیرفتن تراکنش با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین را نیز فراهم می‌کند.

کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام مجاز است؟

با توجه به این که کوتکس یک شرکت فارکس و ارائه دهنده خدمات تجاری است، باید به تنظیمات و قوانین هر کشور درباره این بازار توجه کرد. معاملات کوتکس در استرالیا، تایلند، کانادا، آمریکا، انگلستان، آفریقای جنوبی، سوئد، ایتالیا، دانمارک، سنگاپور، هنگ کنگ، هند، فرانسه، آلمان، نروژ، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، لوکزامبورگ، قطر و هند مجاز است. گزینه‌های پرداخت برای ساکنان آمریکا، کانادا، هنگ کنگ و آلمان محدود به ارزهای دیجیتال است اما امکان باز کردن حساب برایشان فراهم است. سایر کشورهای قابل توجه در پایگاه مشتریان کوتکس شامل الجزایر، صربستان، نیجریه، ترکیه، عربستان سعودی، ازبکستان و اسرائیل می باشد.

آیا در ایران در بروکر کوتکس معاملات انجام می شود؟

بروکر کوتکس برای ایرانیان و دیگر معامله گران بین المللی خود دامنه  quotex.com را ایجاد کرده است. همچنین علاوه بر دیگر زبان ها، بروکر کوتکس برای ایرانیان پشتیبانی از زبان فارسی را نیز در وبسایت خود فراهم آورده تا تجربه کاربران را بهبود بخشد. با دانلود اپلیکیشن موبایل Quotex برای اندروید و IOS، تریدرها میتوانند از تمام قابلیت های پلتفرم کوتکس بهره مند شوند.

کوتکس از چه دارایی هایی پشتیبانی می کند؟

لیستی از ارزهایی که کوتکس در دسترس قرار می‌دهد شامل ارزهای رایج دنیا مانند دلار، یورو، فرانک سوئیسی، استرلینگ بریتانیا، دلار کانادا، دلار استرالیا و ین ژاپنی است. همچنین شما می توانید با ارزهای کمتر شناخته شده مانند راند، درام تاجیکستان و پول اندونزی نیز معامله کنید. لیستی از ارزهای دیجیتال که کوتکس همیشه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد شامل بیتکوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC)، بیت کوین کش (BCH)، تتر (USDT) و دش (DASH) است. به طور خلاصه کوتکس موارد زیر را پشتیبانی می کند :

  • ارزها: 27 جفت ارز
  • ارزهای دیجیتال: لایت کوین، بیت کوین، ریپل و اتریوم
  • کالاها: طلا، نقره و نفت در میان انرژی و فلزات محبوب
  • شاخص ها: 15 ارز اصلی مانند FTSE 100 و Dow Jones
  • سهام: انواع مختلفی به شکل سهام OTC، از جمله فیس بوک و مایکروسافت

عوامل مهم برای انتخاب بروکر کوتکس

مانند هر بروکر دیگری، برای انتخاب بروکر کوتکس باید به چندین عامل توجه داشته باشید، مانند:

ایمنی و قابلیت اطمینان

بررسی نحوه نگهداری و ایمنی سرمایه شما توسط بروکر، نحوه نگهداری و امنیت اطلاعات شما و سایر جزئیات امنیتی دیگر مربوط به شرکت.

پشتیبانی و خدمات مشتریان

باید مطمئن شوید که شرکت شما را به درستی پشتیبانی می‌کند، قابلیت ارتباط با مشتری، بهترین روش‌های پشتیبانی و ابزارهای کمکی.

نوع بسته

بسته‌های مختلفی در مورد معامله با دارایی دیجیتال با نرخ‌های مختلف در دسترس هستند. بهترین انتخاب بسته برای شما، بسته مربوط به نیازهای شما و میزان درآمدی که می‌خواهید کسب کنید، با توجه به میزان سرمایه خودتان است.

ابزار تحلیلی

نرم‌افزاری شبیه به متاتریدر 4 یا متاتریدر 5 که قابلیت تحلیل گسترده‌تری از بازارها را فراهم می‌آورد، بهینه‌سازی الگوریتم معاملات، بررسی بازار، پشتیبانی از تحلیل فاندامنتال و فنی و موارد مشابه دیگر در شرکت کوتکس به شما ارائه می‌گردد.

هزینه‌ها

همیشه بررسی کنید که میزان هزینه‌ها (مثل اسپرد، کارمزد و سایر هزینه های مرتبط با معاملات) با شرایط عادلانه خودتان سازگار باشد.

کوتکس در کدام کشورها ممنوع و در کدام مجاز است؟

سخن پایانی

نکته‌ی بسیار مهم در هر صورت این است که پیش از هرگونه تجارت و سرمایه گذاری، به دقت و با مطالعه و بررسی دقیق تر در مورد شرایط شرکت و بازار موردنظر، اطلاعات کافی جمع کنید.  قبل از انتخاب ارز مورد نظر برای معاملات، به چند عامل از جمله نوع تریدی که می خواهید انجام دهید، شرایط بازار و مدیریت ریسک و دیگر عوامل همراه با تحلیل های فنی فراگیر توجه کنید. با این حال، برای اطلاع از امکانات و شرایط هر بروکری باید در تحقیقات خود دقت کنید و بهترین گزینه‌ای را انتخاب کنید که با نیازهای و محدودیت‌های شما در جهت معاملات فارکس و مالی متناسب باشد. همچنین، توصیه می‌شود که با یک کارشناس مالی و مدیریت ریسک قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری صحبت کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان